تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


بازدید شهردار تهران از بخش های مختلف سومین جشنواره تسنیم
تاريخ خبر: جمعه، 12 دی 1393 ساعت: 21:30

به گزارش شهرداری نیوز ،دکتر محمد باقر قالیباف، شهردار تهران با حضور در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران از نخستین نمایشگاه مد و پوشش ایرانی و اسلامی و بخش های مختلف سومین جشنواره تسنیم بازدید کرد.

 

شهردار تهران در جریان این بازدید ضمن آشنایی با آخرین طرح ها، پروژه ها و ابتکارات ارایه شده به جشنواره تسنیم،  از غرفه واحدهای تولیدی پوشاک و مدل های ارایه شده در نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی بازدید کرد.

 

دکتر قالیباف همچنین در جریان این بازدید با حضور در بخش نمایشگاهی«بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها» با آخرین ایده ها و طرح های ارایه شده از سوی بانوان تهرانی در این زمینه آشنا شد.

 

آشنایی با آثار برگزیده بخش ابتکارات جامعه ‌محور جشنواره تسنیم در پنج محور توانمند سازی اجتماعی و اقتصادی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، نهاد خانواده، یکدلی و ایثار و مشارکت‌های اجتماعی از دیگر برنامه کاری شهردار تهران در بازدید از جشنواره تسنیم بود.

 

بر اساس این گزارش نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره «مد و پوشش اسلامی ایرانی» در کنار نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره «بهترین‌ها از دورریختنی‌ها»، نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه عکس زن، شهر، فعالیت با پوشش اسلامی ایرانی و بخش ابتکارات جامعه‌محور از تا 15 دی ماه سال در محل برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو  ادامه خواهد داشت.