تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


آخرین وضعیت ترافیکی معابر تهران
تاريخ خبر: يکشنبه، 8 مهر 1397 ساعت: 09:41

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران اظهار داشت: در حال حاضر در برخی مسیرها ترافیک نیمه سنگین و متراکم وجود دارد.

سرهنگ محمد رازقی افزود: با توجه به اینکه در هفته دوم مهرماه به سر می بریم مقداری از ترافیک ابتدای مهر کاسته شده و خوشبختانه از امروز به بعد شاهد وضعیت ترافیکی مساعدتری خواهیم بود.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در غرب به شرق خیابان آزادی از استاد معین تا تقاطع توحید و شرق به غرب خیابان دماوند از زیرگذر امام حسین تا پل چوبی، جنوب به شمال بزرگراه نواب، بزرگراه چمران، شمال به جنوب مدرس محدوده خیابان آفریقا، بزرگراه صدر و همچنین در مبادی ورودی به شهر تهران از جمله بزرگراه های همت، حکیم، آزادراه تهران – کرج، شهید بابایی، شهید زین الدین و امام علی ترافیک متراکم و نیمه سنگین وجود دارد.

سرهنگ رازقی در پایان گفت: در بررسی تصادفات هفته گذشته مشخص شد که دلیل هشتاد درصد تصادفات، عدم توجه به جلو، عدم رعایت فاصله طولی و عدم رعایت حق تقدم بوده و به رانندگان توصیه می شود توجه کافی به این سه مورد داشته چرا که در صورت رعایت این موارد به میزان هشتاد درصد از تصادفات کاسته می شود.