تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


پروژه خط سفید در منطقه 8 با موفقیت اجرا شد
تاريخ خبر: پنجشنبه، 11 دی 1393 ساعت: 09:49

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 8، از مراحل اجرای پروژه خط سفید در شرق تهران خبر داد.

دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب گفت: این طرح از شهریور ماه سال جاری به صورت پایلوت در منطقه 8 آغاز شد و با موفقیت در سطح محدوده اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه در جهت ارتقای فرهنگ ترافیک است، اظهار داشت:  نصب سیستم های هوشمند، اجرای صحیح خط کشی‌های محوری و کانال عابرین پیاده،‌ پاکسازی خط کشی‌های اشتباه، همسطح سازی محلهای عبور عابرین پیاده بویژه معلولین، اصلاحات هندسی، نرده گذاری حریم تقاطعها و میادین برای هدایت عابرین پیاده، نصب تابلوها و پل روی انهار از مواردی است که در این پروژه انجام شده است.

شهردار منطقه 8 افزود: نظم بخشی ترافیک با حرکت بین خطوط و جلوگیری از انحراف وسایل نقلیه، افزایش ایمنی با توقف وسایل نقلیه پشت خط ایست و هدایت عابرین پیاده به سمت گذرگاهها برای عبور از عرض معابر، استاندارد سازی تجهیزات کنترل ترافیک، ارتقای سلامت، امنیت و رفاه حال شهروندان و کاهش سوانح رانندگی در منطقه 8  از نتایج این اقدام است.

وی با اشاره به توجه به آموزش، فرهنگ‌سازی و آشنایی شهروندان به حقوق خود تصریح کرد: تلاش داریم در راستای اجرای این طرح، عابران با اهداف اصلی کمپین آسمان آبی، زمین پاک آشنا شوند.