تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


برپایی محافل چهل روضه، چهل شهید در جنوب غرب پایتخت
تاريخ خبر: سه شنبه، 18 آذر 1393 ساعت: 09:30

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مدیر اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، از برپایی محافل چهل روضه، چهل شهید در این منطقه خبر داد.

رحیم محمد نژاد مدیر اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 گفت: برپایی محافل چهل روضه، چهل شهید در محلات 16گانه منطقه 18همزمان با دهه دوم ماه صفر سال جاری در دستور کار اداره اجتماعی و فرهنگی این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با دهه دوم ماه صفر از 12تا 22آذر ماه سال 93 در محلات 16گانه منطقه 18، به منظور ترویج شعائر اسلامی و پاسداشت نام و آوازه شهدا و ایثارگران در دست اجرا است.

 محمدنژاد اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره اجتماعی و فرهنگی، شهرداری نواحی 7گانه، سراهای محلات 16گانه و پایگاه‌های بسیج منطقه 18 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود:‌برپایی محافل چهل روضه، چهل شهید در محلات 16گانه منطقه 18، برگزاری ویژه برنامه‌های قرائت قرآن، مدیحه سرایی، سخنرانی مذهبی از اقدامات اجرایی این طرح است.

 محمد نژاد خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های دهه دوم  ماه صفر در محلات 16گانه منطقه 18، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، توزیع اقلام ‌آموزشی، بروشور و پکیج‌های آموزشی و فرهنگی، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی و هم اندیشی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.