تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


دستگیری سارقی که قصد داشت خودروی لوکس بخرد
تاريخ خبر: سه شنبه، 19 تير 1397 ساعت: 15:42

 

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد از دستگیری سارق منزلی خبر داد که با مصدوم کردن مدیر ساختمان از محل متواری شده بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ رسول جهانی رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در رابطه با دستگیری یک سارق منزل در منطقه نازی آباد گفت: شب گذشته حوالی ساعت ۲۳:۳۰ بود که در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ماموران ما در جریان یک فقره درگیری بین آقا و خانمی در واقع در مجتمع مسکونی در خیابان نیک نام، قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در هنگام مراجعه ماموران به محل، خانمی در حالیکه زخم و جراحتی سطحی نیز روی بدنش داشت به ماموران خبر داد که یک سارق از منزلش متواری شد.

سرهنگ جهانی افزود: این خانم که مدیر ساختمان بود، به ماموران ناجا گفت: «در خانه بودم که یکی از ساکنین زنگ زد و گفت: فرد غریبه‌ای را در جلوی واحد طبقه اول دیده ام که سریعا به پایین آمدم و دیدم جوانی کیف به دست در حال خروج از آپارتمان می‌باشد که وقتی علت حضورش را پرسیدم مرا هل داد و به سمت من حمله ور شد.»

رییس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد اظهار کرد: براساس مشخصات اعلامی این خانم، با تلاش‌های ماموران کلانتری متهم ۲۴ ساله در انتهای کوچه در حالی که کیف بزرگی در دستانش داشت شناسایی و دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: از داخل کیف سارق مقدار زیادی طلاجات به قیمت حدودی ۱۰۰ میلیون تومان و نیز یک دستگاه هارد کامپیوتر و مدارک هویتی کشف شد.

سرهنگ جهانی گفت: در بازجویی‌های اولیه متهم بیان داشت از طریق بالکن وارد طبقه اول شده و پس از شکستن قفل وارد واحد مسکونی گردید و در طول ماه گذشته نیز از یکی از واحد‌های آن ساختمان سرقت کرده است.

این مقام انتظامی درباره انگیزه متهم برای سرقت گفت: انگیزه سارق خرید خودروی لوکس بوده و از آنجایی که عاشق ماشین گرانقیمت است، قصد داشته با سرقت‌های سریالی اش بتواند یک خودروی لوکس بخرد.

رییس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در ادامه گفت: طبق اظهارات متهم هر جا خودروی لوکس و مدل بالا را که می‌دیده از راننده آن درخواست می‌کرده که با آن خودرو عکس بگیرد.

سرهنگ جهانی در پایان اظهار کرد: متهم برای انجام ادامه تحقیقات با هماهنگی قضایی در اختیار پایگاه هفتم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.