تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


نونوار شدن 10 هزار مترمربع از فضاهای سبز شمال شرق تهران
تاريخ خبر: شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت: 12:25

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه چهار تهران از بازپیرایی فضاهای سبز شهری، باغچه ها، رفیوژها، حاشیه بزرگراه ها و بوستان ها در فضایی به مساحت 10 هزار مترمربع در منطقه خبر داد.

سیدعلیرضا حسینی گفت: در آستانه فصل گرم سال و تعطیلی مدارس و استفاده هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان از فضاهای بوستانی و به منظور سلامتی و آراستگی هرچه بیشتر محلات بیست گانه منطقه چهار اقدامات ویژه با اولویت فضاهای سبز و المان های بوستانی در دستور کار قرار گرفت.
 
وی در ادامه گفت: در این راستا 10 هزار مترمربع از بوستان ها و باغچه های محلات تهرانپارس، حسین آباد، شیان، جوادیه، مبارک آباد، ولیعصر(عج)، علم و صنعت و ..... بازپیرایی شد.
 
حسینی در این باره افزود: در این طرح گونه های مختلف گیاهی که نسبت به آلودگی هوا و کمبود آب مقاوم هستند، از جمله پیراکانتا، زرشک، یاس هلندی و ... به سرانه فضای سبز اضافه شدند.
 
شهردار منطقه چهار در پایان با اشاره به نزدیک شدن فصل تعطیلی مدارس و استفاده بیشتر کودکان از فضاهای بازی بوستان ها گفت: در ادامه این عملیات بوستان های جنگلی یاس فاطمی، بوستان جهان پناه و بوستان پلیس با نصب و مرمت مجموعه های بازی برای کودکان تجهیز شد که این عملیات در سایر بوستان های منطقه نیز اجرا خواهد شد.