تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


محله دارآباد از بن بست خارج می شود
تاريخ خبر: دوشنبه، 24 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:17

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،خیابان 35 متری شهید افتخاری به عنوان بزرگترین پروژه اجرایی شمال تهران با تملک و آزادسازی 3 ملک باقی مانده آماده بهره برداری و خروج محله دارآباد از بن بست می شود.

بهمن محبوبی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر اظهار کرد: خیابان 35 متری شهید افتخاری با بیش از 90 درصد پیشرفت و 1.5 کیلومتر مسیر جدید به صورت شریانی محله دارآباد را از بن بست خارج می کند.
 
وی گفت: این خیابان علاوه بر جمع کنندگی ترافیک داخل محدوده محله دارآباد، ترافیک را با شرایط ایمن به بزرگراه های شهید صیاد و امام علی (ع) انتقال می دهد.
 
این مقام مسئول افزود: در حال حاضر پروژه احداث خیابان 35 متری شهید افتخاری از خیابان شهید پور ابتهاج تا پادگان اقدسیه به طول 450 متر طول به طور کامل اجرا شده و مسیر 450 متر دوم با اتمام زیرسازی آماده آسفالت است و ادامه این پروژه به صورت تقاطع غیرهمسطح بر روی بزرگراه امام علی (ع) قرار می گیرد و سپس به صورت همسطح به خیابان شهید مژدی (اوشــان) می رسد که اجرای کوله و دیوار پل روگذر تمام و 80 درصد نصب عرشه فلزی نیز اجرا شده است.
 
محبوبی تصریح کرد: این خیابان حلقه اصلی اتصال بزرگراه های شهید صیاد، امام علی (ع) و ارتش است که در حدود یک هزار و 200 متر طول آن آماده سازی شده و با تملک 3 نقطه باقی مانده پروژه تکمیل و آماده بهره برداری می شود.