جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 فروردين 1396     
نماینده مجلس شورای اسلامی:
مهمان طهران گام مثبتی در معرفی جاذبه های گردشگری تهران است

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معرفی جاذبه های گردشگری تهران نقش موثری در ارتقای وضعیت اقتصادی کشور دارد گفت: مهمان طهران توانسته به خوبی جاذبه های گردشگری تهران را به شهروندان تهرانی و مهمانان تهران معرفی کند و گام مثبت و موثری در این زمینه برداشته است.

محمد قمی  با اشاره به اینکه تهران جاذبه های تاریخی و تفریحی بسیاری دارد، گفت: این جاذبه ها برای اهالی تهران نیز ناشناخته است و باید معرفی شود.

او با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در معرفی جاذبه های تهران تصریح کرد: برنامه مهمان طهران برنامه خوبی است که توانسته تا حدودی مردم را با این جاذبه ها آشنا کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تهران را باید به عنوان یک جاذبه گردشگری کشور مطرح کرده و از ظرفیت های اقتصادی آن بهره برد.

قمی با اشاره به ظرفیت های گردشگری کشور گفت: با استفاده از این ظرفیت ها اقتصاد کشور از حالت تک قطبی و وابستگی به نفت در می آید.

این نماینده با بیان اینکه کشورهای همسایه ما همچون ترکیه با بهره گیری از ظرفیت های گردشگری خود به رشد اقتصادی رسیده اند گفت: برنامه مهمان طهران که به همت شهرداری تهران راه افتاده گام موثر و خوبی است که باید در سالیان آینده با کیفیت بیشتری دنبال شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: