جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 15 بهمن 1395     
رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با تجلیل از آتش نشانان تأکید کرد:
اگر شهدای آتش نشان را «شهید» ننامیم، چه کسی را «شهید» بنامیم؟

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که بنا بر تعبیر زیبای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، یاد فداکاری های با شکوه و مظلومانه آتش نشانان مؤمن و شجاع در خاطر ملت ایران ثبت خواهد شد، گفت: این قهرمانان درس زندگی را به ما آموختند و برای نجات جان و مال هم میهنان خویش با شهامت و رشادت خود را به آب و آتش زدند و جان عزیز خود را برای بقای دیگران فدا کردند.

مهندس محمد حقّاني افزود: واقعیت این است كه شهید خدمت خواندن شهدای آتش نشان، به منزله محرومیت خانواده های داغدار این عزیزان از حداقل امتیازاتی است که ممکن است خانواده معزز شهدا از آن برخوردار باشند.

وی با اشاره به این که آتش نشانان از ارزشمندترین سرمایه زندگی شان یعنی جان شیرین خود برای نجات جان و مال هموطنان خویش گذشتند، اظهار کرد اگر این عزیزان را «شهید» ندانیم و ننامیم، پس چه کسی را باید «شهید» بدانیم و بنامیم؟

مهندس حقّانی با بیان اهمیت و ضرورت تجهیز سازمان آتش نشانی به امکانات پیشرفته و مدرن و تجهیزات متناسب با شهری با جمعیت و وسعت تهران، تصریح کرد: تهران از گذشته دارای برج های بلندی بوده و برج های بلند دیگری نیز طی سال های اخیر در آن ساخته شده و در دست ساخت است و لذا مجهز نمودن این کلان شهر به ابزار و وسایل مدرن آتش نشانی بسیار مهم و ضروری است.

رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تأکید بر لزوم رسیدگی به مسائل رفاهی و معیشتی نیروهای آتش نشان و خانواده های صبور این عزیزان، تأکید کرد: شورای شهر هم در زمینه تجهیز و تقویت سازمان آتش نشانی و هم در مورد توجه به نیروهای شجاع، فداکار و مظلوم این سازمان، آمادگی کامل دارد تا حمایت های لازم را به عمل آورد. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: