جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 آذر 1395     
تبریز:
44 نفر تعداد فوت شدگان احتمالی سانحه ریلی سمنان

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از 44 نفر تعداد فوت شدگان احتمالی سانحه ریلی سمنان خبرداد.

پورمهدی در پایان نشست شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی برای حادثه ریلی سمنان با ابراز همدردی با خانواده های داغدیده این حادثه گفت: مجموعه تیم مدیریتی استان از نخستین لحظه های وقوع حادثه تا بحال به دقت و لحظه به لحظه، پیگیر وضعیت حادثه دیدگان است.

وی با اشاره به تشکیل نشست صبح امروز مدیریت بحران استان و شهرستان تبریز با حضور مقام های عالی رتبه استان به ریاست استاندار آذربایجان شرقی افزود: آقای استاندار بلافاصله پس از این نشست برای پیگیری امور فوت شدگان احتمالی این حادثه و خانواده های داغدار آنان عازم تهران شد.

وی به آمادگی کامل مجموعه تیم مدیریت استان برای تسهیل امور خانواده های داغدیده حادثه ریلی سمنان ادامه داد: خانواده های عزیز و بزرگوار فوت شدگان این حادثه برای اطلاع از جزییات وضعیت عزیزان خود با شماره تلفن 34408115 تماس بگیرند و یا به شکل حضوری به ساختمان پزشک قانونی استان در میدان راه آهن مراجعه کنند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از همراهی کامل مجموعه تیم مدیریتی استان با خانواده های داغدیده این حادثه خبر داد و گفت: دستورات لازم به نهادهای مسوول برای ارایه هر گونه خدمات لازم به خانواده های داغدیده صادر شده است.

وی یادآور شد: مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نیز از ابتدای وقوع این حادثه در سمنان به سر می برد و پس از انتقال اجساد فوت شدگان به تهران به پایتخت عازم شده است.

در نشست امروز شورای اطلاع رسانی حادثه ریلی سمنان به مسئولیت معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، معاون عمرانی استاندار به عنوان مسئول اطلاع رسانی عمومی و مدیران کل پزشکی قانونی استان و راه آهن آذربایجان به عنوان مسئولان اطلاع رسانی تخصصی این حادثه معرفی شدند.

برخورد قطار مسافری سمنان-مشهد با قطار مسافری تبریز-مشهد در ایستگاه هفت خوان شهرستان شاهرود در ساعت 7:45 صبح دیروز جمعه موجب آتش گرفتن واگن انتهایی قطار دوم شد.

در این حادثه بیش از 100 نفر از هموطنان مان مصدوم شدند و افزون بر 40 نفر جان خود را از دست دادند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: