جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 1 مهر 1395     
ورود 85 دستگاه تاکسی نوسازی شده به ناوگان تاکسیرانی بروجرد

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری بروجرد گفت: تعداد 1 هزار و 800دستگاه تاکسی در تاکسیرانی بروجرد در حال فعالیت می باشد.

حسن غیاثوند در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: 435 دستگاه تاکسی فرسوده مدل 83 به قبل در ناوگان تاکسیرانی بروجرد وجود دارد که از این تعداد 370 تاکسیران از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان برای نوسازی ثبت نام کرده است.

وی تصریح کرد: در راستای نوسازی تاکسی های فرسوده بروجرد خودروهای پژو 405 و سمند در نظر گرفته شده که با تسهیلات بانکی 20 میلیون تومانی و کارمزد 16 درصدی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی اذعان داشت: از آغاز طرح نوسازی تاکنون تعداد 85 دستگاه تاکسی جدید به متقاضیان تحویل داده شده است.

غیاثوند بیان کرد: با توجه به مصوبات طرح نوسازی و ابلاغیه به ارگان های مربوطه در زمینه نوسازی تا حدودی عدم همکاری از سوی بانک ها مشاهده می شود و در راستای ارائه ضامن سخت گیری هایی اعمال می کنند که این با ابلاغیه اولیه طرح همخوانی ندارد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری بروجرد در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر عدم همکاری از سوی بانک ها که باعث کند شدن روند نوسازی می شود، برای اسقاط تاکسی فرسوده باید خودرو را به مرکز اسقاط همدان منتقل کرد که این مسئله مورد نارضایتی متقاضیان قرار گرفته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: