جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 شهريور 1395     
تجهیز ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه به سیستم کارت بلیط

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه گفت: تعداد 330 دستگاه اتوبوس فعال در ناوگان کرمانشاه وجود دارد که تا پایان شهریور ماه سال جاری مجهز به سیستم کارت بلیت الکترونیک خواهند شد.

قدرت الله فعلی با اشاره به اینکه روند کارت بلیتی اتوبوس ها در چند فاز مختلف صورت می گیرد، افزود: در فاز نخست تعداد 54 دستگاه اتوبوس به سیستم کارت بلیت مجهز می شوند.

وی با بیان زمان بر بودن واردات تجهیزات توسط شرکت خارجی، تصریح کرد: در فاز نخست طرح، سیستم کارت بلیت اتوبوس های مسیر آزادی به سمت جنوب شهر (شامل مسیرهای فردوسی، سعدی و خیام) راه اندازی خواهد شد.

فعلی بیان کرد: با کارت بلیتی شدن اتوبوس های استان، نظارت آنلاین بر نحوه عملکرد ناوگان افزون می یابد لذا با این اقدام پرداخت نقدی کرایه از چرخه اتوبوسرانی به طور کامل حذف می شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه در پایان اضافه کرد: شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن مردمی (38246623 - 083) در جهت ارائه انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود به سازمان اتوبوسرانی اقدام کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: