جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 31 فروردين 1395     
۴۰۰ پروژه عمرانی در شهر اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز،شهردار اردبیل از اجرای ۴۰۰ پروژه عمرانی در این شهر خبر داد.

حمید لطف‌اللهیان عصر دوشنبه در حاشیه جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی شهر اردبیل تأکید کرد: اغلب پروژه‌ها به‌جای برنامه محور بودن توسعه محور انتخاب شده‌اند.

وی با تأکید به اینکه پروژه‌های عمرانی متناسب با نیاز شهری و بیشترین تأثیرگذاری انتخاب شده است، اضافه کرد: با اجرای پروژه‌ها به دنبال توسعه شهر از مسیرهای مختلف هستیم.

شهردار اردبیل به اجرای پروژه پل ایستگاه سرعین، آسفالت‌ریزی در معابر، پیشبرد پروژه‌های مشارکتی، توسعه فضای سبز و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اشاره کرد و افزود: در تمامی پروژه‌ها به‌جای نگاه مقطعی و تأثیرگذاری کوتاه‌مدت به تأثیر پایدار تمرکز داریم.

لطف‌اللهیان با تأکید به اینکه در تمامی پروژه‌های شهری منافع شهرداری، شهر و شهروند یک جا پیش بینی شده است، اضافه کرد: بر همین اساس پروژه‌هایی را انتخاب کردیم که بیشترین نیاز شهروندان در آن تعریف شده است.

وی در خصوص وضعیت پروژه‌های مشارکتی نیز گفت: برخی پروژه‌ها از جمله تیراژه، روناک و سبلان متوقف شده بود که وضعیت تمامی پروژه‌ها مجدداً مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار اردبیل افزود: هر چند در مقوله سرمایه‌گذاری و مشارکت با بخش خصوصی برخی مشکلات فرهنگی وجود دارد اما به دنبال رفع مشکلات پروژه‌های مشارکتی و اجرای آن ها هستیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: