جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 فروردين 1395     
شهردار جدید بجنورد انتخاب شد

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز،با استعفای روح الله براتیان شهردار سابق بجنورد و سرپرستی موقت عباس نقیب، اعضای شورای شهر به وعده خود عمل کرده و شهردار جدید را قبل از اتمام فرودین ماه با اکثریت آرا انتخاب کردند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: با تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و در در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه رسمی شورا، شنبه شب در مورد سه گزینه نهایی شهرداری بجنورد، آقایان سید عباس نقیب، کیوان دژهوت و مهدی قدرتی رای گیری که کیوان دژهوت با هفت رای از ۱۳ رای این شورا، بار دیگر به سمت شهردار بجنورد انتخاب شد.

رضا فیروزه‌ اظهار کرد: در این جلسه که رای گیری با حضور خبرنگاران برگزار شد، کیوان دژهوت هفت رای و عباس نقیب ۶ رای اعضای شورای شهر را به خود اختصاص دادند و به این ترتیب کیوان دژهوت به عنوان هشتمین شهردار این شهر برگزیده شد.

روح الله براتیان شهردار پیشین این شهر، پس از ۲۸ ماه خدمت، اسفندماه سال گذشته از سمت خود استعفا داد که استعفای وی با رای صد درصدی اعضای شورای اسلامی شهر مورد موافقت قرار گرفت.

وی با رای صد در صدی اعضای شورای شهر و با ۱۳ رای به سمت شهردار بجنورد انتخاب و جایگزین کیوان دژهوت شده بود.

کیوان دژهوت پس از هفت ماه سرپرستی شهرداری بجنورد در بهمن ۹۰ به عنوان شهردار معارفه شد اما پس از حدود دو سال از مسئولیت شهرداری، در شهریور ماه ۹۲ با حکم اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی بجنورد به علت آنچه که منع قانونی در انتصاب وی به عنوان سرپرست عنوان شد، از این سمت کنار گذاشته شد.

از ابتدای تاسیس استان خراسان شمالی شهر بجنورد تاکنون آقایان مهدی قدرتی، احمد رضا عفتی، عباس حسینی، اردشیر ریاحی، سیدمجتبی علوی مقدم، کیوان دژهوت، روح الله براتیان مسئولیت شهرداری بجنورد را بر عهده داشته‌اند.

شهر ۲۱۰ هزار نفری بجنورد هم اکنون از سوی سه شهرداری منطقه یک، دو و شهرداری مهر اداره می‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: