جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 فروردين 1395     
درخواست افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس به شورای شهر شیراز رفت

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز،رئیس سازمان حمل‌ونقل و مسافر درون‌شهری شهرداری شیراز گفت: درخواست افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی و اتوبوس درون شهری را به شورای شهر شیراز ارائه کرده‌ایم.

حمیدرضا ناصری پیش از ظهر شنبه در اولین نشست خبری این سازمان تازه تأسیس تأکید کرد: مدیریت حمل‌ونقل و تمامی مسافرین درون‌شهری بر عهده این سازمان است و در آینده نیز قطار شهری به این مجموعه می‌پیوندد.

وی تصریح کرد: در سال جاری بحث افزایش نرخ کرایه‌ها را پیگیری می‌کنیم و در حال حاضر نیز درخواست خود را به شورای شهر شیراز ارائه کرده‌ایم ولی تاکنون تصویب نشده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و مسافر درون‌شهری شهرداری شیراز ادامه داد: یکی از برنامه‌های در دست اجرا راه‌اندازی خطوط ویژه اتوبوس است که در سال جاری یک خط از میدان احسان تا باسکول نادر ایجاد می‌شود.

ناصری تصریح کرد: راه‌اندازی این خطوط به امکانات مختلفی نیازمند است و در تلاش هستیم که مشکلات را کاهش و تعداد خطوط را افزایش دهیم.

وی با اشاره به افزایش اتوبوس‌های درون‌شهری شیراز نیز گفت: ۲۸۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان شهری شیراز اضافه‌شده که در اکثر آن‌ها نیز در مسیرهای جنوب شهر فعال‌شده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و مسافر درون‌شهری شهرداری شیراز افزود: ۱۰۰ دستگاه تاکسی در شهر شیراز طی سه ماه اول سال جاری به کارت‌خوان مجهز خواهند شد و مابقی نیز تا پایان سال تجهیز می‌شوند.

ناصری ادامه داد: تاکنون ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به تابلو «ال ای دی» و سیستم صوتی اطلاع‌رسانی مجهز شدند که تا پایان سال نیز تمامی ناوگان تکمیل می‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: