جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 دی 1394     
ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قدس نیازمند حمایت جدی است

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز، شهردار قدس گفت: فرسودگی ناوگان اتوبوس‌رانی درون ‌شهری قدس یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما محسوب می‌شود و امیدواریم با حمایت و توجه ویژه نهادهای فرادستی ناوگان مورد اشاره با تقویت و بهبودی هرچه مطلوب‌تری همراه شود.

محمدصادق کولیوند شهردار قدس ؛ با اشاره به نقش حائز اهمیت حمل‌ونقل در رشد و شکوفایی شهری اظهار کرد: شهر قدس یکی از مناطق پرجمعیت در جوار پایتخت می‌شود که به طور طبیعی با توجه به کثرت جمعیتی موجود تقاضا برای بهرگیری و استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی در آن بالا است.

وی افزود: 110 دستگاه در این شهر فعال است اما متأسفانه به دلیل عدم واگذاری اتوبوس در طول یک دهه اخیر با فرسودگی شدیدی در این عرصه مواجه هستیم.

شهردار قدس گفت: در طول سنوات گذشته همواره سعی شده با بازسازی و تعمیر ناوگان اتوبوس‌رانی روند حمل‌ونقل با خللی همراه نشود اما استمرار شرایط موجود نویدبخش به نظر نمی‌رسد وحوزه مذکور نیازمند توجه هرچه بیشتری است.

کولیوند گفت: در حال حاضر قیمت هر دستگاه اتوبوس 400 تا 500 میلیون تومان برآورد می‌شود و تأمین 10دستگاه اتوبوس نیازمند اعتبار 4 تا 5 میلیارد تومانی که درشرایط موجود است در توان مدیریت شهری قدس نیست.

وی افزود: اتوبوس‌های شهری قدس به بخش خصوصی واگذار شده و ما نیز به نوبه خود همواره سعی کرده‌ایم با حمایت‌های مضاعف و مستمر انگیزه لازم را برای ارائه خدمات از سوی فعالان این بخش حفظ کنیم.

شهردار قدس یادآور شد: درصورت اعلام واگذاری اتوبوس و در نظر گرفتن سهمیه‌ای از سوی نهادهای فرادستی آمادگی این امر وجود دارد که از سوی مدیریت شهری اتوبوس تهیه و با قیمت کمتری در اختیار متقاضیان بخش خصوصی قرار داده شود تا روند حمل‌ونقل شهری در قدس با ارتقای کمی و کیفی هرچه بیشتری همراه شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: