جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 دی 1394     
ارتقای کیفی خدمات تاکسی‌رانی شهریار را با جدیت پیگیری می‌‌کنیم

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز،معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار گفت: شهرستان مذکور با 700 هزار نفر جمعیت نقطه ثغل جمعیتی در غرب استان تهران محسوب می‌‌شود و توسعه خدمات در بخش تاکسی‌رانی ضرورتی است که در اولویت فرمانداری قرار دارد.

رحمان علیزاده معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار ؛ با اشاره به وسعت منطقه‌‌ای و تکثر جمعیتی این شهرستان اظهار کرد: مختصات منطقه‌ای این خطه ایجاب می‌کند که همواره ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی در وضعیت مطلوبی حفظ وتقویت شود.

وی افزود: شهریار به مثابه شاه‌راه مواصلاتی و دربین مناطقی همچون رباط کریم ملارد صفادشت قدس بهارستان البرز و تهران قرار گرفته و هرگونه خللی در روند حمل‌ونقل عمومی دشواری‌های بسیاری را برای شهروندانی ساکن در این شهرستان و مناطق هم‌جوار پدید می‌آورد.

علیزاده گفت: در همین راستا و برای پیشگیری از ورود هرگونه مشکلی در عرصه حمل‌و‌نقل و به خصوص بخش تاکسی‌رانی نظارت‌‌های دقیقی بر این حوزه لحاظ می‌شود که به تدریج با تقویت هرچه بیشتری همراه خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار عنوان کرد: عنصر نظارت مؤلفه‌ای حائز اهمیت است که هر آن‌چه در این در این بخش دقت‌نظر بیشتری لحاظ شود به طور یقین در جلب رضایت‌مندی مردم متقاضی دریافت خدمات مسمر ثمر واقع خواهد شد.

وی افزود: ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی یکی از اولویت‌هایی است که برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر در برنامه‌های فرمانداری گنجانده شده است.

علیزاده یادآور شد: با تعامل سازنده میان بازرسی تاکسی‌رانی اداره صنعت، معدن و تجارت و راهنمایی رانندگی شهریار سعی می‌شود خدمات حمل‌و‌نقل در بخش تاکسی‌رانی با ارتقای کمی و کیفی مضاعفی همراه شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: