جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 دی 1394     
توسعه حمل و نقل ریلی شهری در برنامه ششم مورد توجه قرار دارد

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز،مشهد- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صبح جمعه در بازدید قطار شهری مشهد بیان کرد:توسعه حمل و نقل ریلی در شهر ها در برنامه ششم مورد توجه جدی قرار گرفته است.

محمد باقر نوبخت صبح جمعه در بازدید از روند اجرایی طرح توسعه خط یک قطار شهری مشهد بیان کرد: تردد سالانه تعداد قابل توجهی از زائران داخلی و خارجی به مشهد مقدس و تقویت زیر ساخت های حمل و نقل از جمله مواردی است که با جدیت از سوی دولت تدبیر و امید پیگیری شده است.

وی با بیان این که با وجود گذشت دو سال از نخستین سفر دولت به مشهد شاهد اجرا و بهره برداری بیش از ۱۶ کیلومتر از خطوط قطار شهری هستیم ادامه داد: به منظور رسیدگی به مشکلات خراسان رضوی و به ویژه مشهد مقدس سفرهای متعددی به این استان صورت گرفته است.

 نوبخت به پیگیرهای ویژه‌ استاندار خراسان رضوی برای جذب اعتبارات در حوزه ی حمل و نقل ریلی و اختصاص سهم مشهد در این حوزه از سرجمع اعتبارات بودجه  ۹۵ به صورت ویژه، اشاره و تصریح کرد: توافقاتی با شهردار مشهد جهت تکمیل برخی طرح ها و پروژه ها نیز صورت گرفته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری مشهد را مرهون همکاری موثر دولت، استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد، دانست.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه نیز، حمل و نقل شهری و به ویژه ریلی مورد توجه قرار گرفته است ادامه داد: در قراردادهای دوجانبه میان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و شهرداری مشهد نقطه نظرات شهردار مورد توجه قرار می‌گیرد. 

وی همچنین در خصوص تخصیص بودجه زیارت نیز گفت: در این راستا توجه خاصی مد نظر است و لذا قرار نیست تمامی شهرهای کشور که دارای زیارتگاه و امام زاده هستند از این بودجه بهره مند شوند زیرا قطعا در این صورت بودجه کافی به مشهد تعلق نمی گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: