جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 آذر 1394     
ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه هوشمند سازی می شود

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی استان کرمانشاه گفت: در این ناوگان تعداد 330 دستگاه اتوبوس موجود است که 80 دستگاه آن فرسوده بودند که از نیمه دوم سال 93 برای نوسازی این تعداد اتوبوس اقدام شد و طرح تعمیر اتوبوس ها تا پایان سال 94 به اتمام خواهد رسید و این تعداد اتوبوس به ناوگان باز می گردد.

قدرت الله فعلی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: پس از بحث تحریم ها و مسائل اقتصادی کشور هیچ اتوبوسی به این ناوگان افزوده نشد و با وضعیت موجود در سطح شهر خدمات رسانی انجام شده است. در حالت عادی باید تعداد 700 دستگاه اتوبوس در ناوگان وجود داشته باشد که متأسفانه نیمی از این تعداد در ناوگان در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: بحث خرید و وارد کردن اتوبوس به ناوگان یک موضوع کشوری است و به اعتبارات میلیاردی نیازمند است و باید در ردیف بودجه بندی قرار بگیرد تا با حمایت و در نظر گرفتن بودجه مورد نیاز بتوانیم اقدام به خرید نماییم.

فعلی در خصوص بحث هوشمندسازی سیستم ناوگان افزود: این طرح در دست اقدام است و با توجه به پیگیری های لازم تا پایان سال اجرایی می شود و در ابتدای سال 95 این ناوگان به سیستم هوشمند سازی و پرداخت کرایه به صورت کارت بلیط مجهز می گردد.

وی در پایان با اشاره به بحث اتوبوس های تندرو گفت: به دلیل مسائل زیرساختی و بستر نامناسب، راه اندازی این خطوط در سطح شهر امکانپذیر نیست و همچنین با احداث پایه های منوریل (قطار شهری) نیازی به خطوط اتوبوس BRT  نداریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: