جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 آبان 1394     
پذیرش تاکسیران در خطوط برون شهری سازمان

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور افزایش تعداد تاکسی های فعال در خطوط برون شهری این سازمان اقدام به پذیرش درخواست  تاکسیرانان مبنی بر فعالیت در خطوط برون شهری سازمان کرده است.

عبدالعلی دربندی زاده افزود: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در قالب خطوط برون شهری به شهرها و روستاهای اطراف شهر قزوین نیز خدمات رسانی می کند.

وی عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندانی که از خطوط برون شهری سازمان برای ترددهای خود استفاده می کنند، این سازمان اقدام به افزایش تعداد تاکسی های فعال در این خطوط کرده است.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا درخواست افرادی که تمایل به فعالیت در خطوط برون شهری سازمان را دارند، پذیرفته می شود.

دربندی زاده گفت: اولویت پذیرش با تاکسیرانانی است که در شهرها و روستاهایی که نیاز به افزایش تاکسی در خطوط برون شهری سازمان دارند، ساکن هستند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ارائه تأییدیه شورای محل سکونت متقاضی، درخواست تاکسیران مبنی بر فعالیت در خطوط برون شهری سازمان در کمیته خطوط بررسی می شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: در صورت تایید درخواست ارائه شده به کمیته خطوط سازمان، مجوز فعالیت در خطوط برون شهری برای متقاضی صادر می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: