جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 مهر 1394     
سیستم پیامک اطلاع رسانی حمل و نقل برون شهری فعال شد

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،  رانندگان حمل و نقل عمومی استان می توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاع رسانی با دریافت پیامک از عملکرد سیستم های مختلف حمل و نقل عمومی مرتبط مطلع شوند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها با اعلام این خبر افزود دیتابیس حمل و نقل جاده ای جهت اطلاع رسانی انواع فعالیت های حمل و نقلی به رانندگان راه اندازی شده است.

نصرت ا...حیدری بیان کرد : گفت کلیه رانندگان حمل و نقل عمومی و مالکان ناوگان حمل و نقل جاده ای می توانند از تلفن همراه خود عدد 2 به صورت پیامک به شماره 8999 ارسال کنند و در صورت عدم دریافت پاسخ با مراجعه به انجمن های صنفی از صحت شماره همراه خود در سیستم کارت هوشمند اطمینان حاصل نمایند .

وی افزود : چنانچه شماره همراه رانندگان منطبق با شماره درج شده در پرونده کارت هوشمند آنان باشد کلیه تغییرات و امور قابل انجام با استفاده از کارت هوشمند به صورت پیامک برای راننده ارسال خواهد شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها گفت رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری می توانند برای اطلاع از تغییرات کارت هوشمند عدد 12 , اطلاعات بارنامه عدد 13 , صورت وضعیت عدد 14 کارت سلامت عدد15 معاینه فنی عدد 16 و CMR عدد 17 را از شماره همراه ثبت شده در دیتابیس به سامانه 6040141 پیامک نمایند .

حیدری اظهار کرد : در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک ها نیز می توانند برای غیر فعال سازی هر یک از موارد کارت هوشمند عدد 22 , اطلاعات بارنامه عدد 23 , صورت وضعیت عدد 24 کارت سلامت عدد25 معاینه فنی عدد 26 و CMR عدد 27 را از شماره همراه خود به سامانه 6040141 ارسال کنند .

وی ضمن تاکید به کلیه دارندگان کارت هوشمند رانندگی و ناوگان بار و مسافر برون شهری خواست با اطمینان از صحت شماره همراه خود درپرونده کارت هوشمند نسبت به عضویت در دیتابیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدام نموده تا با اطلاع از امور انجام شده از سوء استفاده های احتمالی از کارت هوشمند خود مطلع شوند .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: