جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 شهريور 1394     
آمادگی کامل سازمان اتوبوسرانی برای سال تحصیلی جدید

به گزارش گروه اخبار کلان شهر ها شهرداری نیوز، قائم مقام سازمان اتوبوسرانی مشهد از آمادگی ویژه ناوگان (اتوبوس ، مینی بوس) اتوبوسرانی برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

نکاحی به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان و شرکت های تحت نظارت برای فرا رسیدن مهر ماه اشاره کرد و گفت: آماده باش پرسنل از 25شهریور تا 15مهر ماه یکی از این اقدمات است.

وی به نظافت داخل و بدنه ناوگان و بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: نظارت سازمان اتوبوسرانی نیز بر اجرایی شدن دستورالعمل های اعلامی در این ایام دقیق تر از پیش صورت خواهد گرفت.

نکاحی آمادگی تمامی شرکت های طرف قرارداد سازمان برای ارائه سرویس هرچه بهتر  به دانش آموزان راخبر داد و گفت با توجه به اینکه مناسبت‌هایی چون جشن شکوفه ها و آغاز هفته دفاع مقدس نیز پیش رو است  با همه توان به ارائه سرویس به مردم خواهیم پرداخت.

قائم مقام سازمان اتوبوسرانی مشهد یادآور شد: اتوبوسرانی با هماهنگی مدیران مدارس و اطلاع از ساعت آغاز و تعطیلی مدرسه ها، برنامه‌ریزی لازم در خصوص اعزام اتوبوس ویژه دانش آموزی با رویکرد تردد در مسیر خط را انجام می‌دهد.

قائم مقام سازمان اتوبوسرانی مشهد از آماده سازی اتوبوس ویژه مدارس خبر داد و گفت: برای اولین بار در کشور 2 دستگاه اتوبوس ویژه حمل و نقل دانش آموزان طراحی و تجهیز شده و در روز اول مهر ماه از آن ها رونمایی خواهد شد.

وی همچنین به تغییر ساعت رسمی کشوراز اول مهر ماه اشاره کرد و گفت: در خطوط کارگری ارائه سرویس به کارگران از ساعت 5:40صبح مد نظر قرار خواهد گرفت تا امکان سرویس دهی هر چه بهتر  به دانش آموزان نیز فراهم گردد.

قائم مقام سازمان اتوبوسرانی مشهد همچنین به حضورکلیه مدیران و معاونان سازمان دوشادوش همکاران انتظامات برای  نظارت بهینه بر نحوه ارائه سرویس از ساعت 5:30تا 8:30 صبح که اوج حضور دانش آموزان و کارگران در ایستگاه های سطح شهر است در نیمه اول مهر ماه اشارهنمود و در پایان از شهروندان درخواست کرد هر گونه پیشنهاد ، انتقاد و مطلب مربوط به فعالیت های این سازمان را از طریق سامانه پیام کوتاه 30008888 و تلفن های  33234  و 33235  اداره روابط عمومی  و اداره بازرسی  ، با همکاران خدوم سازمان در میان بگذارند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: