جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 ارديبهشت 1403     
برنامه‌های هفته «کار و کارگر» تشریح شد

 معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تشریح برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته کارگر از ارائه ۳۰ هزار نفر ساعت آموزش ترویجی فرهنگ کار در کارخانجات و واحدهای اقتصادی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا چکشیان در نشست ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: اقدامات متناسب با هفته کارگر از اوایل اسفند ماه سال قبل توسط شورای سیاستگذاری هفته کارگر به ریاست وزیر کار تدوین شد و کلیات هفته کارگر مورد بحث قرار گرفت و ستاد بزرگداشت ذیل شورای سیاستگذاری تشکیل شد.
 
وی ادامه داد: در این راستا با همه استانداران و بسیاری از دستگاه‌ها و سازمان‌ها اعم از وزارت ارشاد، صدا وسیما، شهرداری و دیگر سازمان‌ها مکاتبه شد و ستاد متناظر ملی در استانها شکل گرفت.
 
معاون وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی از برگزاری سه برنامه کلان در سطح ملی طی هفته کارگر خبر داد و گفت: در هفته کارگر امسال چند برنامه مهم و کلان در سطح ملی پیش بینی شده که با پیگیری‌هایی که صورت گرفته به اجرا در خواهد آمد. اول تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهداست که فردا برگزار می شود. دوم برنامه دیدار ۲۰۰۰ نفر از کارگران و کارفرمایان و تشکل‌ها با مقام معظم رهبری است که طی روزهای آینده انجام خواهد شد و سوم برگزاری جشنواره امتنان کارگران با حضور رئیس جمهوری است که هفته آینده یازدهم اردیبهشت و همزمان با روز کارگر برگزار می شود.
 
چکشیان، غبارروبی از مزار شهدا، بازدید مقام عالی وزارت کار و معاونان وزرا از کارخانجات و واحدهای تولیدی سخنرانی وزیر کار در خطبه های نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدای کارگر و برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع فرهنگ کار و دغدغه‌های جامعه کار و تولید را از دیگر برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: