جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 ارديبهشت 1403     
امدادرسانی در سیل‌ سیستان و بلوچستان با قایق و بالگرد

 رئیس سازمان امداد و نجات امداد جمعیت هلال احمر ضمن تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به سیل زدگان این استان با استفاده از قایق و بالگرد خبرداد.

بابک محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین روند امدادرسانی به مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان گفت: درحال حاضر، امدادرسانی از طریق زمینی و هوایی به شهرستان‌های دشتیاری، نیکشهر، زرآباد و کنارک استان سیستان و بلوچستان درحال انجام است و امدادگران همچنان در این استان‌ها در آماده‌باش هستند.
 
وی درباره تعداد نیروهای امدادگر نیز گفت:‌ ۱۰۵ تیم عملیاتی درحال ارزیابی شرایط و امدادرسانی در این مناطق هستند و تاکنون این روند در ۱۵۹ روستا به پایان رسیده است.
 
رئیس سازمان امداد و نجات امداد جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امدادرسانی ها ادامه دارد؛ ادامه داد: شش هزار و ۳۷۷ خانوار در این بازه زمانی، خدمات امدادی را از امدادگران سازمان امداد و نجات دریافت کرده‌اند.
 
محمودی با اشاره به روش ارسال اقلام مختلف به مردم گفت: در برخی از معابر امکان کمک‌رسانی از طریق خودروهای معمولی وجود ندارد به همین دلیل از خودروهای کمک دار یا قایق‌های جمعیت هلال احمر استفاده شده است. 
 
وی با اشاره به میزان سورتی های پرواز نیز گفت: در مناطق صعب العبور نیز  از بالگردها استفاده می‌کنیم و اقلام مورد نیاز را از این طریق به مردم سیل زده ارسال می‌کنیم. تا به امروز ۸۳ سورتی پرواز در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان انجام شده است. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: