جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 فروردين 1403     
آمادگی استان تهران برای برگزاری نماز عید فطر

 به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز، استاندار تهران از آمادگی در استان برای برگزاری نماز پرشور و با صلابت عیدسعید فطر خبر داد.

 علیرضا فخاری روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نماز پرصلابت و دشمن شکن عید سعید فطر، ضمن تسلیت شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق و شهدای مدافع امنیت در راسک، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برگزاری پرشور عید سعید فطر، اظهار کرد: برگزاری پرشور نماز پرصلابت عید سعید فطر با توجه به تحولات منطقه خاورمیانه و جهان و انعکاس آن از سوی رسانه‌های داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.
 
وی در ادامه جلسه خطاب به مسئولان مربوطه بیان کرد: مسؤولان و دست اندرکاران برگزاری این عید بزرگ در نظر داشته باشند با یک وحدت نظر برای برگزاری هرچه با شکوه تر این عید سعید و بزرگ مسلمین تلاش کنند.
 
استاندار تهران با اشاره به اهمیت پیگیری پیوست های ارائه شده فرهنگی، تاکید کرد: پیوست‌های فرهنگی در بخش اجرایی کردن آیین های ملی و مذهبی تدوین شده؛ لذا از سازمان‌ها و دستگاه‌ها می خواهیم هرچه سریعتر نسبت به ارائه فهرست مسؤولیت‌ها و وظایف اهتمام داشته باشند و با ارائه این فهرست‌ها میزان سهم اقدامات سنجیده خواهد شد.
 
وی در پایان یادآورشد: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده، باید تمهیدات و تدابیر لازم توسط دستگاه‌های مسئول برای برگزاری نماز عید سعید فطر آماده سازی شود.
 
حجت‌الاسلام «علی نوری» رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر نیز در نشست خبری ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران از مهیا بودن مصلی تهران برای برپایی نماز عید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلی امام خمینی (ره) و با حضور مردم خبر داد.
 
وی گفت: با اعلام عید فطر و رویت هلال ماه، به استقبال عید فطر می رویم که این روز عزیز و بزرگی است و پیشاپیش به همه مردم مسلمان تبریک می‌گوییم.
 
رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر به تشکیل قرارگاه‌ها و کمیته‌های تخصصی در حوزه زیرساختی و پشتیبانی برای برگزاری نماز عید فطر اشاره کرد و افزود: نماز باشکوه عید فطر به امامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلی امام خمینی (ره) و با حضور مردم برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام «علی نوری» با بیان اینکه شعار محوری امسال «عید بندگی و همبستگی» است، اظهار کرد: درهای مصلی از ۶ صبح به روی عموم باز و نماز رأس ساعت ۸ صبح اقامه می‌شود.
 
 محسن نایبی، معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران نیز با اشاره به آمادگی شهرستان‌های استان تهران، خاطرنشان کرد: اقدامات امنیتی لازم در راستای برگزاری نماز باصلابت و پرشور عیدسعید فطر در شهرستان های استان تهران انجام شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: