جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 اسفند 1402     
رییس شورای شهر تهران اعلام کرد
پیگیری و رفع مسائل پیرامون نمایشگاه شهر آفتاب

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رییس شورای شهر تهران گفت: مسائل پیرامون نمایشگاه شهر آفتاب پیگیری و برطرف خواهد شد.
 
 مهدی چمران پیش از آغاز دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، گفت: احتمالا روز سه‌شنبه جلسه فوق العاده شورای شهر تهران برگزار خواهد شد و لایحه نرخ بهای بلیت مترو امروز به شورا ارائه شده و باید بررسی شود. لایحه بودجه سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز بررسی خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه لایحه‌ای ارائه شده تا مردم از مشکلاتی که در بافت فرسوده با آن مواجه هستند، رهایی پیدا کنند، ادامه داد: شورا طرح تفصیلی را برای خاورشهر تهیه کرده و امیدواریم امروز بررسی شود.
 
چمران با تأکید بر اینکه مسائل پیرامون نمایشگاه شهر آفتاب را پیگیری می‌کنیم، افزود: همین امروز مسائل پیگیری و برطرف خواهد شد و قرار ما بر این بود جلسه بزرگی در مجموعه آفتاب با حضور معتمدین محلات برگزار کنیم.
 
وی با اشاره به خرابی‌ها در مترو تأکید کرد: ما حتی یک مورد خرابی نیز نباید داشته باشیم؛ اما اتفاقات رخ می‌دهد. برای مثال آتش‌سوزی در ایستگاه شوش حادثه‌ای غیرمترقبه بود. مسائل فنی و مسائل مدیریتی و گستردگی امروز مترو باعث چنین اتفاقاتی شده است و تأکید ما این است که چک‌لیست‌ها مرتبا کنترل شود.
 
رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: ارتش گفته که باید زمین‌های معوض به ازای زمین‌های اطراف باغ گیاه‌شناسی را تحویل بگیرد و ارائه این زمین‌ها وظیفه شهرداری نیست؛ اما می‌تواند همکاری‌ها را برای مجوزها انجام دهد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: