جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 اسفند 1402     
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران:
مردم با حضور در انتخابات پروژه یکساله تحریم انتخابات را شکست دادند

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران تاکید کرد: جا دارد از مردم تقدیر و تشکر کنیم چرا که می‌دانیم حداقل یک سال است که پروژه تحریم انتخابات فعال بوده و حالا با شکست مواجه شده و مردم بر دهان بدخواهان زدند.

 مهدی عباسی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر ضمن تقدیر و تشکر از مردم ایران بابت افتخار آفرینی در انتخابات ۱۱ اسفندماه، گفت: به آمار ۳۱ استان که نگاه می‌کنیم موضوع جذابتر می‌شود و می‌بینیم که یک استان ۷۵ درصد، سه استان بیش از ۶۰ درصد، هفت استان ۵۰ درصد، سه استان بیش از ۴۵ درصد و ۷ استان بالای ۴۰ درصد و.... مشارکت داشتند و استان‌های پرجمعیت نیز مشارکت حدود ۴۱ درصد را رقم زدند.
 
وی ادامه داد: جا دارد از مردم تقدیر و تشکر کنیم؛ چراکه می دانیم حداقل یک سال است که پروژه تحریم انتخابات فعال بوده و حالا با شکست مواجه شده و مردم بر دهان بدخواهان زدند.
 
وی ادامه داد: دشمنان آرزوی مشارکت ۱۰ درصد و نهایتا ۲۰ درصدی داشتند؛ اما راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور مردم در عرصه‌های مختلف نشان داد که مجدد در انتخابات شاهد مشارکت بالای ۵۰ درصد خواهیم بود و از برگزار کنندگان و تأمین کنندگان امنیت انتخابات نیز تشکر می‌کنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: