جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 بهمن 1402     
انتقاد عضو شورای شهر تهران از مشکلات کمیسیون ماده ۷ شهرداری تهران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به نقص در زیرساخت‌های سازمان فناوری شهرداری از مشکلات سیستم کمیسیون ماده ۷ و عدم بررسی به موقع پرونده‌ها انتقاد کرد.

 حبیب کاشانی در دویست و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به نقص در زیرساخت‌های سازمان فناوری گفت: کمیسیون ماده ۷ به باغات اختصاص دارد و پرونده مردم بعد از مدتها درگیری به این کمیسیون می‌رود. سیستم مشکل دارد و دو علت دارد. یا فضایی که ارائه خدمات انجام می دهد توان فعالیت ندارد و یا سوء مدیریت است.
 
وی با اشاره به اینکه مردم فکر می کنند ما از عمد جواب آنها را نمی دهیم تا به سال آینده برسیم و عوارض افزایش پیدا کند، افزود: چرا باید اینگونه باشد که مردم این برداشت را داشته باشند که ما برای پول جواب آنها را نمی دهیم؟ این بلندگو برای خواهش کردن نیست اما چون کار مردم است خواهش می کنم اگر نقصی در سیستم وجود دارد اصلاح شود و اگر سوء مدیریت است، شهردار تهران تدبیری بیاندیشد.
 
کاشانی با تأکید بر اینکه در منطقه ۵ شهرداری تهران معاونت فرهنگی و اجتماعی شبانه تصمیم می گیرد که حکم تمام کارشناسان اجتماعی نواحی تغییر کند، ادامه داد: ما موضوع را از شهردار منطقه و معاون اجتماعی شهرداری تهران جویا شدیم و گفتند در جریان نیستند. وقتی شهردار و معاون اجتماعی‌اش در جریان نیستند حتما معاون برنامه ریزی نیز در جریان نخواهد بود.
 
خزانه دار شورای شهر تهران افزود: عمده شاغلان در این حوزه بانوان و عمدتاً متأهل هستند که کودکان خود را در مهدهای اطراف محل فعالیتشان ثبت نام کرده‌اند. چطور منطقه به خود اجازه می‌دهد زندگی مردم را تباه کند؟ در آستانه انتخابات هستیم و کارشناسان اجتماعی و مردم یکدیگر را می شناسند و این اقدام درست نیست.
 
کاشانی با اشاره به ۲۰۰ جانباز که پرسنل رسمی شهرداری هستند ، نسبت به قطع دسترسی اینترنتی به سامانه جانبازان شهرداری در روز جانباز انتقاد کرد و گفت: خواهش می کنیم این کج سلیقگی ها کنار گذاشته شود چراکه به شهرداری و شورا آسیب می زند. این اتفاق خوبی نیست. چرا مدیریت شهری را در چشم کارمندان بد جلوه می دهیم؟ اجازه دهیم کارمندان با آرامش کار خود را انجام دهند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: