جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 بهمن 1402     
شهردار منطقه ۷ تشریح کرد
جزئیات اجرای طرحی در میدان «سپاه» برای کاهش زمان سفر و بار ترافیکی سنگین

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۷ از آغاز اجرای پروژه زیرگذر میدان «سپاه» خبر داد و گفت: به منظور کاهش زمان سفر و تأخیرات طولانی ناشی از بار ترافیکی سنگین این پروژه اجرا می‌شود.

 نصراله آبادیان با اعلام خبر احداث زیرگذر در میدان سپاه برای مهار ترافیک گفت: زیرگذر میدان سپاه در راستای اتصال خیابان خواجه نصیر غربی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی و به منظور کاهش زمان سفر و تأخیرات طولانی ناشی از بار ترافیکی سنگین ساخته می شود.
 
وی با بیان اینکه ساخت این زیرگذر ترافیک خیابان‌های مجاور همچون خیابان شریعتی، طالقانی، بهار و شهید مفتح را کاهش می‌دهد، گفت:  مطالعات ترافیکی توسط مشاور ذی صلاح انجام و پس از ارائه و تصویب در کمیته شبکه معابر معاونت حمل و نقل و ترافیک و تصویب آن توسط سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در دستور کار قرار گرفت.
 
شهردار متنطقه 7 با بیان اینکه عملیات تجهیز کارگاه از اوایل اسفندماه آغاز و امید است در مدت ۹ ماه این پروژه به اتمام برسد، اظهار کرد: در حال حاضر شناسایی معارض‌های طبیعی اشجار و اصلاح هندسی‌های پیرامون میدان انجام و تائیدیه‌های لازم از واحدهای ذی ربط اخذ شده است.
 
آبادیان در پاسخ به این سوال که تکلیف احداث تونل متوسلیان با این زیرگذر چه می شود؟ نیز گفت:  در فاز نخست پروژه تمامی زیرساخت‌ها از قبیل خطوط آب رسانی، مخابرات، مترو و پروژه احداث تونل شهید متوسلیان بررسی شد تا تداخلی در مسیر این خطوط و پروژه‌ها با این طرح نباشد و پس از بررسی طرح توسط کارشناسان مربوطه و متولیان امر، طرح به سازمان فنی و مهندسی عمران شهر تهران که متولی اجرای این طرح خواهد بود، ابلاغ شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: