جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 دی 1402     
رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:
سکوت در برابر رژیم کودک کش اسرائیل، انسانیت و شرافت را زیر سوال برده است

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: سکوت در برابر رژیم کودک کش اسرائیل، انسانیت و شرافت را زیر سوال برده است.

مهدی پیرهادی در دویست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سکوت در برابر رژیم کودک کش اسرائیل، انسانیت و شرافت را زیر سوال برده و دچار خدشه کرده است، گفت: سکوت برخی کشورهای اسلامی شرم آور است؛ اگر برخی کشورهای اروپایی سکوت کردند چهره خود را در سالهای قبل نشان داده‌اند؛ اما کشورهای اسلامی با سکوت خود به رژیم کودک کش کمک می کنند.
 
وی افزود: امروز برخی کشورها در برابر ۲۲ هزار انسان بی گناه چشمان خود را بسته اند و به راحتی اجازه می دهند این رژیم غاصب، کودک کشی کند. سازمان ملل متحد نشان داد که کارآمدی و قدرت لازم را ندارد و اگر کشوری قوی نباشد به راحتی شهروندان آن کشور کشته می شوند و نسل کشی در آن کشور صورت می‌گیرد و اجازه ورود غذا و دارو به آن کشور نیز داده نمی شود.
 
پیرهادی با بیان اینکه پرستاران و پزشکان غزه را می کشند و بیمارستان ها را تخریب می کنند، تأکید کرد: کجای تاریخ این اتفاقات را دیده ایم؟ با وجود رشد تکنولوژی و ارتباطات، این نسل کشی ها در غزه انجام می شود. برخی شهروندان اروپایی آزادی خواه هستند. در کشورهای اسلامی نیز چنین اتفاقی رخ می دهد اما ننگ بر کشورهایی که بویی از انسانیت نبرده اند و به این رژیم کودک کش کمک می کنند.
 
وی ادامه داد: از وزارت امور خارجه که در ابتدای کار تلاش بسیار خوبی داشت درخواست داریم که پیگیری ها و هماهنگی های لازم را با دیگر کشورها برای پایان جنگ در غزه داشته باشند.
 
پیرهادی با اشاره به اقدام شهرداری برای تجلیل از ورزشکاران پارالمپیک گفت: اتفاق ارزشمندی از سوی ورزشکاران که ۱۳۱ مدال کسب کردند، رخ داد و تجلیل از آنها نیز قابل تقدیر است. امیدواریم زمینه ها و زیرساخت های هر چه بیشتر ورزش همگانی در پایتخت فراهم شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: