جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 دی 1402     
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تأکید کرد
لزوم توجه به ملاحظات قانونی در گودبرداری ساختمان‌های پایتخت

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از شهرداران مناطق خواست که به مسئله فروریزش ها در گودبرداری ساختمان ها ملاحظات قانونی را مدنظر داشته باشند.

مهدی عباسی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به ریزش ساختمانی در تهران به دلیل گودبرداری و جان باختن دو شهروند تهرانی، گفت: مناطق باید در راستای جلوگیری از فروریزش ها و فرونشست ها در گودبرداری ها، ملاحظات قانونی لازم را داشته باشند.
 
وی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی با بیان اینکه برای جریان انسان کشی و کودک کشی این اتفاقات چه ثمره ای جز رسوایی، شکست و پوچ شدن دارد؟ گفت: اسرائیل میلیاردها دلار سرمایه هالیوودی و رسانه ای در طول سه ماه در میدان عمل خود را نشان داد، اما رسوا شد و امروز خون کودکان مظلوم جهان از غزه تا لبنان، یمن، عراق و کرمان حکایت از این دارد که خونخواران و ظالمان رفتار مشترک دارند.
 
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در واکنش به سخنان عباسی گفت:  تظاهرات چند کیلومتری مردم در دانمارک برای دفاع از مردم فلسطین نشان داد که این به بهای ریخته شدن خون پاک شهدای غزه است و امیدواریم شاهد پیروزی نهایی آنها باشیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: