جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 دی 1402     
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران خبر داد
ثبت رکورد جدید تهرانی‌ها در نظرسنجی «من شهردارم ۲»

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، دبیر شورای راهبری دبیرخانه دائمی بودجه ریزی مشارکتی طرح «من شهردارم» و مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با اشاره به تمدید شرکت شهروندان در طرح «من شهردارم» تا روز جمعه هشتم دی، گفت: خوشبختانه امسال شهروندان تهرانی ۳ برابر بیشتر از سال گذشته در نظرسنجی من شهردارم شرکت کرده و مناطق ۱۶، ۶ و یک نیز تاکنون بیشترین درصد مشارکت مردم را در این طرح ثبت کرده‌اند.

 امیر شهرابی ضمن اعلام این خبر با تأکید بر تلاش برای تحقق فرایند مردمی سازی اداره شهر با اجرای طرح «من شهردارم»، اظهار کرد: رصدها نشان می دهد آمار بالغ بر ۳۵۰ هزارنفر مشارکت کننده سال گذشته، در چند روز ابتدایی اجرای دومین طرح «من شهردارم» به ثبت رسید و اکنون میزان شرکت شهروندان در این طرح از مرز یک میلیون نفر گذشته است.
 
وی با اشاره به هدف گذاری شهرداری تهران برای جلب مشارکت یک میلیون شهروند تهرانی در دومین دوره طرح «من شهردارم» گفت: ما امسال قبل از آغاز طرح، میزان مشارکت مورد انتظار از مناطق را بر حسب تعداد جمعیت هر منطقه به تفکیک مشخص و به مناطق اعلام کردیم تا طبق این معیار بتوانند برنامه ریزی های لازم را برای پیشبرد کار، انجام دهند.
 
دبیر شورای راهبری دبیرخانه دائمی بودجه ریزی مشارکتی «طرح من شهردارم» اعلام کرد: تاکنون مناطق ۱۶، ۶ و یک، بیشترین درصد مشارکت شهروندان تهرانی را در دومین دوره طرح «من شهردارم» به ثبت رسانده‌اند.
 
وی افزود: همچنین از بین مناطق ۲۲ گانه تاکنون ۱۴ منطقه (شامل مناطق ۱، ۲، ۳، ۶، ۷، ۹، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۸، ۱۹، ۲۱ و ۲۲) خوشبختانه توانسته‌اند بیش از ۱۰۰ درصد میزان مشارکت مورد انتظار را محقق کنند.
 
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران تصریح کرد: این سطح از همکاری بین بخشی مناطق فعال، شایسته قدردانی است و با توجه به تمدید طرح، سایر مناطق و سازمان ها نیز فرصت دارند برای تشویق مردم به شرکت در این طرح نظرسنجی تلاش کنند.
 
 شهرابی یادآور شد: از شهروندان دعوت می‌کنم تا روز جمعه ۸ دی ماه آرای خود را در خصوص پروژه‌های محله سکونت خود به ثبت برسانند و با مشارکت در این طرح ضمن تلاش برای ارتقای کیفیت زندگی شهری در پایتخت، هوای شهر، منطقه ،محله، خانواده و همشهریان خود را داشته باشند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: