جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 دی 1402     
چمران: کشتی که بالا بیاید همه رشته‌ها بالا می روند

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رییس شورای شهر تهران با تمجید از افتخارآفرینی های کشتی ایران در میادین جهانی و المپیک، گفت: اگر کشتی ما بالاتر بیاید همه رشته ها بالا می آیند.

مهدی چمران در مراسم افتتاح دومین پایگاه قهرمانی کشتی در استان تهران در منطقه شادآباد، گفت: وقتی وارد سالن شدم و دیدم که این سالن به زیبایی برای نوجوانان و جوانان ما آراسته شده خوشحال شدم و حقیقتا یاد شهدای غزه و نوجوانان و جوانان آن‌ها افتادم که تحت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی هستند و هر لحظه تعداد زیادی از آن‌ها شاید می‌شوند. از خدا می‌خواهم بساط این حکومت ظلم را از همه دنیا برچیند.
 
وی افزود: از شهردای تهران، سازمان ورزش شهرداری و بیش از همه از دوست عزیزم آقای دبیر به دلیل افتتاح این پایگاه قهرمانی برای کشتی تهران تشکر می‌کنم. چند دوره در شورای شهر تهران با هم کار کردیم و او علاقه خودش را به کشتی، ورزش و کار نشان داد و خاطره خوبی را در شورای شهر از خودش بر جاگذاشت.
 
رییس شورای شهر تهران ادامه داد: در این چند سال دیده‌اید که کشتی ما در همه رده‌ها توانسته جایگاه بالایی را کسب کند و قطعا با افزاش سالن های کشتی در تهران، شاهد ادامه این افتخارآفرینی‌ها خواهیم بود. ما همیشه به کشتی مان افتخار کرده‌ایم، به تختی و زند و دیگر بزرگان کشتی افتخار کردیم و بالیدیم. هر چقدر که به کشتی برسیم قطعا در سایر رشته ها هم موفقیت ها بیشتر خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: امیدوارم از دل همین محله با ساخت این سالن شاهد ظهور قهرمانان بزرگی در میادین بین المللی برای کشتی ایران باشیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: