جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 دی 1402     
هشدار عضو شورای شهر به افتتاح یک مجتمع تجاری در خیابان پیروزی و بار مضاعف ترافیکی

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران نسبت به افزایش ترافیک خیابان پیروزی در پی ساخت مجتمع تجاری-اداری جنب متروی نبرد هشدار داد.

 سوده نجفی در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه تذکر من خطاب به شهرداری منطقه ۱۴ است، گفت: اخیرا توسط کمیسیون ماده ۵ احداث یک مجتمع تجاری_ اداری و مسکونی جنب متروی نبرد به یکی از بانکهای خصوصی داده شده است.
 
وی با بیان اینکه در پیگیری ها متوجه شدم که متأسفانه پیوست ترافیکی در این احداث دیده نشده است، افزود: با توجه به ترافیک خیابان پیروزی در همه ساعت‌ها به نظر می رسد که احداث این مجتمع قطعا یک بار مضاعف ترافیکی به همراه خواهد داشت.
 
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران ضمن تشکر از شهردار منطقه ۱۴ که یکی از پروژه های راکد را تعیین تکلیف کرده، گفت: در مورد ترافیک باید فکری شود و در مورد ترافیک ناشی از افتتاح سرای ایرانی نیز بارها اعضای شورا تذکر دادند اما مورد توجه قرار نگرفت و حالا شاهد ترافیک این محدوده به خصوص در روزهای پایانی هفته هستیم که موجب نارضایتی اهالی محله شده است و از شهرداری می‌خواهیم به تذکر اعضای شورای شهر تهران توجه کند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: