جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 دی 1402     
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد
بهره برداری ازپارکینگ«مینابی»تایک ماه آینده

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پارکینگ‌های طبقاتی متفاوتی به سفارش سازمان ترافیک در دستور کار قرار دارد که از این میان ظرف یک ماه آینده پارکینگ «مینابی» در منطقه ۱۵ تقدیم شهروندان می‌شود.

 هادی حق‌بین در آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی با راه‌آهن تهران-اهواز (پل اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸) و پل شهید مختاری در هشتاد و هفتمین شنبه‌ امید و افتخار با بیان اینکه حوزه فنی و عمرانی با رویکرد عدالت‌محوری فعالیت هایی در مناطق ۲۲ گانه تدارک دیده است، گفت: طبق برنامه چهارم تحول شهر تهران اهداف و ماموریت هایی بر عهده معاونت فنی و عمرانی تکلیف شده که بخشی از آنها تکمیل تقاطعات شهر است.
 
وی ادامه داد: طی ۲۰ ماه گذشته در منطقه ۱۷ چندین پروژه با کارکردهای مختلف تقدیم شهروندان شده است که از آن جمله می توان به بازار روز شقایق با معماری ایرانی-اسلامی و بوستان شهید سلیمانی که ظرف مدت شش ماه در سازمان عمرانی مناطق عملیاتی شد، اشاره کرد.
 
حق بین افزود: افزایش صددرصدی سهم آسفالت مناطق جنوبی مد نظر معاونت عمرانی بوده است.
 
وی در ادامه افزود: اغلب پروژه‌های بزرگراهی باعث گسست مناطق می شود و لازم است که به پیوند مناطق توجه کنیم. این پروژه هایی که امروز رونمایی می شود اثرگذاری ویژه‌ای در این امر دارند و از آن دست پروژه هایی هستند که در قرار خدمت شهردار تهران قولش به شهروندان داده شده بود.
 
معاون شهردار تهران با بیان اینکه در برنامه چهار ساله باید ۲۸ کیلومتر بزرگراه افتتاح کنیم، گفت: به جز پروژه های تقاطعی انواع پروژه های ابنیه با کارکردهای مختلف به سفارش انواع سازمان ها و مناطق توسط معاونت فنی و عمرانی در دست اجراست. پارکینگ های طبقاتی متفاوتی نیز به سفارش سازمان ترافیک در دستور کار قرار دارد که از این میان ظرف یک ماه آینده پارکینگ «مینابی» در منطقه ۱۵ تقدیم شهروندان خواهد شد.
 
وی در پایان تأکید کرد: اولویت ما انجام و تکمیل پروژه های نیمه تمام است که به جهت مشکلاتی که برای شهر ایجاد کرده بود در دست اقدام است.

عملکرد دو ساله معاونت فنی و عمرانی مورد رضایت شوراست
 
مهدی آقامیری، عضو شورای شهر تهران نیز با حضور در هشتادوهفتمین شنبه امید و افتخار گفت: سیاست گذاری خوبی در شروع این دوره انجام شد و تکمیل پروژه های ناقص تقاطعات غیرهمسطح در دستور کار قرار گرفت. اینها شاید پروژه های کوچک مقیاسی باشند؛ اما گره های بزرگی از کار مردم مناطق باز می‌کنند.
 
آقامیری افزود: عملکرد دو ساله معاونت فنی و عمران مورد رضایت شورای شهر تهران است. امروز تقریبا هیچ پروژه عمرانی وجود ندارد که متوقف بوده و اکنون فعال نباشد.
 
بهره برداری از دو طرح عمرانی تقاطع غیرهمسطح آیت الله سعیدی و پل شهید مختاری
 
 سیفی، شهردار منطقه ۱۷ نیز در ابتدای این مراسم گفت: امروز در هشتاد و هفتمین پویش امید و افتخار شاهد افتتاح و بهره برداری از دو طرح عمرانی تقاطع غیرهمسطح آیت الله سعیدی و پل شهید مختاری هستیم که از همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای بهره‌برداری این پروژه تشکر می کنم. 
 
وی ادامه داد: افتتاح و رونمایی از این پروژه عمرانی برکات زیادی برای دو منطقه ۱۷ و ۱۸ دارد. این افتتاح دسترسی دو منطقه را سهل تر می‌کند و همچنین در کاهش بار ترافیکی بزرگراه آیت الله سعیدی تاثیری بسزایی خواهد داشت و بالطبع کاهش مصرف سوخت را هم در پی دارد.
 
سیفی با بیان اینکه دستور ویژه شهردار تهران کم شدن فاصله جنوب و شمال شهر است، عنوان کرد: کاهش فاصله بین شمال و جنوب تهران در دستور کار بنده و شهرداران مناطق جنوبی قرار دارد تا با بهره برداری از پروژه های مختلف در کاهش این فاصله سهم داشته باشیم. 
 
وی در پایان تاکید کرد: در ماه های منتهی به پایان سال که ایام پربرکتی خواهد بود، شاهد بهره‌برداری و افتتاح پروژه های مختلفی خواهیم بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: