جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 آذر 1402     
رییس پلیس راهور کشور اعلام کرد
افزایش ۶ درصدی تردد جاده‌ای در کشور

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، بنا بر اعلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، به ازای هر دو هموطن یک وسیله نقلیه در کشور داریم که حدود ۴۷ درصدشان در سن فرسودگی هستند.

سردار کمال هادیان‌فر در مراسم افتتاحیه «هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته»، اظهار کرد: پلیس راهور در ۲۹۷ هزار کیلومتر طول راه و ۱۴۴۰ شهر انجام وظیفه می کند.
 
وی با اشاره به اهمیت مدیریت ترافیک، توضیح داد: ما در سال گذشته فقط ۳۵ میلیارد تردد در شهرها و بیش از ۷ میلیارد تردد در جاده‌ها داشتیم و هر ساله در این زمینه نسبت به سال قبل افزایش داریم. امسال تقریبا ۶ درصد در جاده ها افزایش تردد داشتیم.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با تاکید بر اهمیت بحث پیش گیری و کاهش تصادفات، ادامه داد: موضوع تفاهم نامه امروز نیز بحث کاهش جان باختگان است که در برنامه ششم و هفتم نیز برای آن تکلیف دیده شده است. در برنامه هفتم  دیده شده تا ۵۰ درصد در طول برنامه هفتم کاهش جان باختگان تصادفات محقق شود.
 
به گفته وی، همه دستگاه‌ها مکلف‌اند که این امر را محقق کنند و طبق قانون ۳۲ دستگاه در حوزه پیشگیری و کاهش تصادفات نقش و ۸ دستگاه نقش مستقیم  دارند اما برخی دستگاه‌ها از این مسئولیت غافل هستند.
 
هادیان فر تصریح کرد: با بیش از ۸۵ میلیون جمعیت کشور بیش از ۵۲ میلیون نفر دارنده گواهینامه مختلف در کشور داریم. بیش از ۳۹ میلیون و درواقع نزدیک به ۴۰ میلیون وسیله نقلیه در کشور داریم که مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین به ازای هر دو هموطن یک وسیله نقلیه در کشور داریم و شاید ۴۷ درصد اینها در سن فرسودگی هستند و باید در فرآیند اسقاط قرار گیرند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: