جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 آذر 1402     
در شورای شهرداران مناطق ۲۲ گانه مطرح شد؛
برقراری انضباط شهری و کاهش نقاط ناایمن شهری با همکاری حداکثری مناطق و پلیس راهور

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شورای شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق، رئیس پلیس راهور پایتخت، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی و مدیرکل هماهنگی نظارت و کنترل امور مناطق و شهرداران مناطق ۲۲ گانه به میزبانی منطقه ۳ برگزار شد.

عباس شعبانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: موضوع ترافیک شهر تهران و آلودگی هوای پایتخت از جمله مهم‌ترین موضوعات مدنظر مدیریت شهری از روزهای آغازین تاکنون است که با همکاری حداکثری با مجموعه پلیس راهور برنامه‌های ویژه‌ای را برای حل موضوعات مشترک در نظر خواهیم گرفت.
 
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در ادامه اصلاحات ترافیکی محدوده مناطق و حل مشکلات تقاطع های بزرگراهی را از مهم ترین وظایف مناطق ۲۲ گانه در کاهش حوادث منجر به فوت در سطح شهر خواند و با تقدیر از زحمات سردار محمد حسین حمیدی - رییس پلیس قبلی راهور پایتخت و تقدیر مجدد از زحمات سرهنگ موسوی پور و پلیس راهور پایتخت از ایشان خواست تا با درمیان گذاشتن دغدغه های مشترک پلیس راهور با مجموعه شهرداری و شهروندان اتفاقات خوبی را درخصوص کنترل مباحث مربوط به ترافیک و افزایش ایمنی شهروندان در سطح شهر رقم بزنیم.
 
شعبانی با اشاره به آغاز دومین دوره طرح من شهردارم در شهر تهران فعالیت حداکثری مناطق ۲۲ گانه را برای جلب و مشارکت شهروندان تهرانی در راستای تحقق ایده‌های خود برای اداره هرچه بهتر شهر خواستار شد.
 
وی همچنین بر ضرورت همکاری حداکثری مناطق در جهت برگزاری هرچه بهتر آیین تشییع شهدای گمنام در روزهای آتی تأکید کرد.
 
در ادامه سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور - رییس پلیس راهور پایتخت ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ترافیک شهر تهران در برخی مناطق ویژه شهر در بعضی از ساعات پرتردد اظهار داشت: در تهران ۹ میلیون راکب موتورسیکلت و خودرو درحال تردد هستند که نیازمند یک برنامه‌ریزی ویژه در این خصوص هستیم.
 
وی در ادامه بخش قابل توجهی از ترافیک موجود در شهر تهران را متوجه ترددهایی که از استان های مجاور شهر تهران بصورت روزانه اتفاق می افتد خواند و افزود: در مواقع بحرانی معضلات ترافیکی با یاری همه جانبه نیروهای پلیس به حل مشکلات مناطق ویژه در شهر پرداخته می شود.
 
رییس پلیس راهور پایتخت با تأکید بر اینکه در بحث نزولات آسمانی و معضلات بحرانی ناشی از آن با یک ادبیات مشترک در کنار شهرداری تهران به یاری شهروندان شهر پرداخته می شود، افزود: در این زمان ها شهروندان با به تأخیر انداختن سفرهای غیر ضرور خود کمک شایانی را به ما در برقراری مجدد انضباط شهری خواهند نمود.
 
وی همچنین از برنامه ویژه پلیس برای کنترل تردد موتورسواران بویژه در مناطق و محلات مرکزی شهر تهران و از آماده سازی طرح 20 برای رفع معضلات ترافیک شهر تهران بصورت حداکثری خبر داد.
 
در ادامه رضا محمدی - رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با ارائه گزارشی از اصلاح ساختار سازمان مدیریت پسماند و برنامه ریزی جهت ارتقاء فعالیت پیمانکاران در حوزه پسماند و تنظیف شهر و آسیب شناسی فعالیت مناطق ۲۲ گانه در حوزه خدمات شهری خبر داد و افزود: در همین راستا با تعمیر و راه اندازی مجدد ۳۶ ماشین تخصصی در حوزه مدیریت پسماند در کنار مناطق ۲۲ گانه شهر هستیم و ضعف فعالیت های پیمانکاران حوزه پسماند را در سریع ترین زمان ممکن در مناطق ۲۲ گانه برطرف خواهیم نمود.
 
علیرضا جعفری - مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با حضور در این جلسه از احصاء ۸۰۰ نقطه آبگیر در شهر تهران به کمک سامانه ۱۳۷ و برطرف کردن ۶۰۰ مورد از موارد فوق بصورت کامل خبر داد و بیان کرد: با توجه به قرار داشتن در فصل هرس درختان رعایت حداکثری موارد ایمنی بخصوص در معابر بزرگراهی توجه ویژه شهرداران مناطق را می طلبد که در کنار سایر موضوعات مهم که در ایام نزدیک شدن به فصول سرما مانند لایروبی معابر شهری و همچنین توجه ویژه به وضعیت دپوی مخازن اختصاص یافته به شن و نمک از اهمیت بالایی برخوردار می باشد ضرورت توجه و یاری وژه همکاران در این خصوص را می طلبد.
 
مهدی شریفیان - مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی و سید محمد فیاض - مدیرکل هماهنگی نظارت و کنترل امورمناطق با ارائه گزارشی از وضعیت پایش های درآمدی و کنترل وضعیت فیزیکی پروژه های مناطق ۲۲ گانه به بررسی روند فعالیت های مناطق در حوزه های مختلف و رفع مشکلات موجود پرداختند.
 
در خاتمه این نشست شهرداران مناطق ۲،۳،۴،۸،۹،۱۰،۱۲،۱۵،۱۹،۲۱،۲۲ نظرات و پیشنهادات خود در خصوص ارتقاء سطح خدمت رسانی در مناطق به ویژه در حوزه ارتقاء وضعیت ایمنی در شهر بیان کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: