جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 آبان 1402     
رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:
دستاوردهای سفر شهردار تهران به چین ماحصل صدها روز پیگیری بود

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: دستاوردهای سفر به چین ماحصل صدها روز پیگیری بود.

مهدی پیرهادی در یکصدو هشتادو هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، محیط زیست و آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی را دو راهبرد اصلی برنامه چهارم توسعه عنوان کرد و گفت: برای اولین بار است که در یک برنامه و در زمانی کوتاه دستاوردی بزرگ حاصل می‌شود.
 
وی افزود: کار کارشناسی این موضوع و پیگیری آن صدها روز زمان برد و با پیگیری‌های رئیس شورا و شهردار تهران، کار در سفری به چین به جمع بندی رسید و نمی توانیم بگوییم که این مسئله تنها در یک سفر به نتیجه رسید و حاصل صدها روز پیگیری بود.
 
پیرهادی با بیان اینکه اگر این موضوعات در دو سال اخیر پیش بینی نمی شد، شاید تهران به یک بحران می رسید، گفت: باید این توفیق را به مردم تهران تبریک بگویم و امیدواریم ثمرات آن را در سالهای آینده ببینند. از شهردار تهران نیز تقاضا داریم همه بخش ها را به خط کنند و پیگیری های لازم را داشته باشند تا واگن ها وارد شوند و مردم به صورت عملی این جریان را ببینند؛ چون وعده زیاد شنیده اند.
 
وی تأکید کرد: تا مردم سوار مترو و اتوبوس نشوند، برای آنها ملموس نخواهند بود، لذا نیاز است تا تلاش کنیم و اقدامات به نتیجه برسد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: