جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 آبان 1402     
افزایش مسؤولیت شهرداران مدارس تا شعاع ۵۰۰متری مدرسه

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به ایجاد مجمع شهرداران مدارس، گفت: امسال برای اولین بار شهرداران مدارس علاوه بر اینکه در خصوص محیط مدرسه مسؤولیت دارند حوزه مسؤولیتی آنها تا شعاع ۵۰۰ متری مدرسه نیز مشخص شده است.

مهدی امیری در خصوص برگزاری بیست و سومین دوره شهردار مدرسه، گفت: در چند سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کرونایی انتخابات شهردار مدرسه برگزار نشد؛ اما سال گذشته بیست و دومین دوره و امسال نیز بیست و سومین دوره آن برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه امسال انتخابات شهردار مدرسه با شعار تعهد، مشارکت و مسئولیت پذیری در ۴۴۰ مدرسه برگزار شد، گفت: این انتخابات در مقطع متوسطه اول و دوم در مدارس دخترانه و پسرانه برگزار و از هر مدرسه یک شهردار انتخاب شده است.
 
امیری با تأکید بر اینکه این انتخابات در راستای هویت بخشی به نوجوانان و افزایش تعامل بین مدرسه و شهرداری و همچنین حل مشکلات مدارس و دانش آموزان با کمک مدیریت شهری انجام می‌شود، گفت: امسال برای اولین بار شهرداران مدارس علاوه بر اینکه در خصوص محیط مدرسه مسئولیت دارند حوزه مسئولیتی آنها تا شعاع ۵۰۰ متری مدرسه نیز مشخص شده است و آنها می‌توانند مشکلات پیرامونی مدرسه را نیز شناسایی کرده و برای حل آن با شهرداران ناحیه و حتی شهرداران مناطق در ارتباط باشند.
 
برگزاری مراسم تنفیض شهرداران مدارس با حضور شهردار تهران
 
مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با بیان اینکه هر شهردار مدرسه می‌تواند متناظر با معاونین شهردار، معاون داشته باشد، گفت: ۱۵۰ هزار دانش آموز در ۴۴۰ مدرسه درگیر انتخابات شهردار مدرسه بودند که به زودی مراسم تنفیض آنها با حضور شهردار تهران برگزار می‌شود.
 
وی همچنین از ایجاد مجمع عمومی شهرداران مدارس مناطق ۲۲ گانه خبر داد و گفت: این شهرداران می‌توانند تجارب خود را به اشتراک گذاشته و برای حل مشکلات با یکدیگر همفکری داشته باشند.
 
امضای حکم تنفیض شهرداران مدارس توسط شهرداران مناطق
 
امیری با بیان اینکه حکم تنفیض شهرداران مدارس توسط شهردار منطقه امضاء می‌شود، گفت: شهرداران نواحی و مناطق باید با شهرداران مدارس در ارتباط باشند و چه بسا مکاتبات و جلسات شهرداران پیشین مدارس نیز موجود است؛ چرا که این شهرداران مدارس موظف هستند که معضلات و مشکلات را شناسایی کرده و به اطلاع شهردار منطقه برسانند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: