جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 آبان 1402     
تقدیر از برخی ورزشکاران مدال آور مسابقات هانگژو در صحن شورای شهر تهران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، اعضای شورای شهر تهران از مدال آوران مسابقات آسیایی هانگژو در صحن علنی تقدیر کردند.

اعضای شورای شهر تهران صبح امروز تجلیل از قهرمانان و مدال آوران تهرانی در مسابقات آسیایی هانگژو را در دستور کار اول خود قرار دادند و حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه ۶۵ درصد مردم شهر تهران دچار کم تحرکی هستند، گفت: میانگین فعالیت بدنی در تهران ۱۳ دقیقه است و ۵۰ درصد از استانداردهای جهانی فاصله دارد.
 
وی با بیان اینکه ما چهار دسته ورزش داریم که شامل تعلیم تربیتی، ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و ورزش حرفه‌ای است، اظهار کرد: در راستای ترویج ورزش همگانی و استعدادیابی و همچنین کمک به ورزش قهرمانی شهرداری تهران رویداد قهرمان شهر را با نگاه به افزایش سرانه ورزش در پایتخت برگزار کرده است.
 
اوجاقی با اشاره به ابتلای ۲۰ نفر از مردم به دیابت، گفت: توجه به نخبگان ورزشی باعث تشویق مردم به ورزش می‌شود و علاوه بر این ورزشکاران در موضوعاتی همچون اخلاق نیز می توانند الگو باشند.
 
بنابراین گزارش، اعضای شورای شهر از تعدادی از مدال آوران تهرانی در مسابقات آسیایی هانگژو همچون سید کیا حسینی، ملیکا امیدوند، زهرا کریمی، ملیکا میرحسینی، محسن سیفی، یونس امامی و علی داوودی که مدال آوران مسابقات هانگژو بودند، تقدیر کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: