جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 مهر 1402     
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران تأکید کرد
لزوم ورود جدی کشورهای اسلامی به مسئله غزه

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله نظامی به بیمارستان المعمدانی در شهر غزه را محکوم کرد.

سوده نجفی در محکومیت به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله نظامی به بیمارستان المعمدانی در شهر غزه گفت: شهادت بیش از ۱۰۰۰ نفر از شهروندان فلسطینی به دست رژیم جعلی صهیونیستی در جریان حمله به بیمارستانی در غزه، بار دیگر هویت واقعی این رژیم کودک کش، سفاک و غاصب را بر جهانیان نمایان کرد.
 
در مواقع جنگ نظامی امن ترین محل ها مراکز درمانی و بیمارستان ها هستند
 
وی ادامه داد: بر اساس قوانین بین المللی در مواقع جنگ نظامی امن ترین محل ها مراکز درمانی و بیمارستان ها هستند؛ اما این اقدام رژیم صهیونسیتی یک جنایت بزرگ تاریخی است که تا کنون در طول تاریخ کم سابقه بوده است.
 
نجفی با انتقاد از سازمان ملل گفت: سازمان ملل متحد با انفعال و سکوت خود در برابر آنچه که امروز در غزه مظلوم می‌گذرد وابستگی خود را به این رژیم تروریست و هم پیمانان غربی آن به ویژه آمریکا نشان داد و ملت‌ها دیگر امیدی به مقابله با ظلم و ستم توسط آنها ندارد.
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: آنچه که امروز نسبت به جنایت در غزه انتظار می رود ورود جدی کشورهای اسلامی است و نقش وزارت امور خارجه ایران در این خصوص قابل توجه می باشد و باید تلاش کند.
 
وی گفت: موضوع فلسطین و آنچه که در غزه می‌گذرد موضوع اسلامی نیست و امروز هر انسانی که در سراسر دنیا اتفاقات و تصاویر منتشر شده را می بیند، متأثر می شود.
 
نجفی در پایان گفت: اگر جنایت در غزه متوقف نشود نمی توان جلوی مقاومت را گرفت و قطعا رژیم صهیونسیتی منتظر واکنش سخت و سهمگین‌تر از طوفان الاقصی از سوی جریان مقاومت و کشور های اسلامی باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: