جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 مهر 1402     
کاهش ۳۸ درصدی تصادفات جاده‌ای در اربعین امسال

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: در اربعین امسال نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد کاهش تصادفات جاده‌ای را داشته‌ایم.

سردار سیدکمال هادیانفر گفت: نمایندگان وزارت راه و سایر دستگاه‌ها در ایام اربعین امسال تمام تلاش خود را برای ارائه بهتر خدمات و تردد روان به کار گرفتند.
 
وی با بیان اینکه ۵۲ درصد از تردد‌ها در یک ماه در مرز مهران بود، افزود: امسال ۳۷ هزار نیروی راهور در ماموریت طرح ترافیکی اربعین مشغول خدمت بودند.
 
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۴ میلیون زائر امسال در اربعین داشتیم که بخش عمده‌ای از آن‌ها مرز مهران را برای تردد به خاک عراق انتخاب کرده بودند.
 
وی افزود: در اربعین امسال ۹۵.۵ درصد از زائران مرز‌های زمینی را برای خروج از کشور به مقصد عراق انتخاب کردند و از ۶ مرزی که در نظر گرفته شده بود تردد کردند.
 
سردار هادیانفر از کاهش آمار تصادفات در اربعین ۱۴۰۲ خبرداد و گفت: در ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر مسیر پیاده روی اربعین، ۳۸ درصد تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته کاهش یافت و این اقدام ناشی از تلاش‌های وزارت راه وشهرسازی برای چهار بانده کردن مسیر مهران به ایلام بوده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: