جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 مهر 1402     
تمهیدات ترافیکی برای برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر مسیر جنوب به شمال در خیابان انقلاب و مسیر شمال به جنوب خیابان ولیعصر از فاطمی مسدود می‌شود و رانندگانی که قصد عبور از محدودیت‌ها را دارند باید از معابر جانبی تردد کنند.

 سرهنگ محمد رازقی گفت: فردا (سه شنبه، ۱۱ مهر) به مناسبت برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)، ­معابر از میدان هفتم تیر تا میدان ولیعصر مسدود می‌شود و محدودیت تردد از میدان فلسطین به تمامی ورودی‌های این محدوده خواهیم داشت.
 
وی افزود: معابر مسیر جنوب به شمال در خیابان انقلاب (انقلاب - ولیعصر) و مسیر شمال به جنوب خیابان ولیعصر از فاطمی مسدود می‌شود.
 
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اتوبوس‌هایی که در این محدوده تردد می‌کنند، انحراف مسیر داده و از محور‌های جانبی تردد می‌کنند.
 
سرهنگ رازقی افزود: کسانی که محل زندگی و کار آن‌ها در این محدوده است، محدودیت خارج شدن ندارند، ولی کسانی که قصد عبور از این مسیر‌ها را دارند باید از معابر جانبی تردد کنند.
 
سرهنگ رزاقی با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۱۷ شروع می‌شود، گفت: از ساعت ۱۵ محدودیت و ممنوعیت تردد در مسیر‌های اعلام شده خواهیم داشت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: