جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 مهر 1402     
رونق سفته بازی به سبب عدم تعادل عرضه و تقاضا در بازار خودرو

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عدم تعادل عرضه و تقاضا در بازار خودرو را از علل رونق خرید و فروش حواله های خودرو در بازار دانست.

علی بابایی کارنامی با اشاره به رونق خرید و فروش حواله های خودرو در بازار اظهار داشت: مادامی که بین و عرضه و تقاضا در بازار خودرو تعادل برقرار نباشد، شاهد واسطه گری و سفته بازی در بازار خواهیم بود.
 
وی یادآور شد: یکی از راهکارهایی است که می تواند به توازن عرضه و تقاضا در بازار خودرو کمک کند، مصوبه واردات خودروهای تا 5 سال کارکرد است هر چند این نقد به دولت محترم وارد است که چرا این مصوبه مجلس تا کنون اجرایی نشده و همچنان روندی کند دارد.
 
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: با تعادل میان عرضه و تقاضا، صف های طولانی ثبت نام خودرو و یا سفته بازی در بازار حذف و خودرو به کالا مصرفی تبدیل شده و به راحتی در اختیار مصرف کننده قرار خواهد گرفت.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: فضا در بازار خودرو را باید به سمتی پیش برد که افرادی که بر اساس منافع شخصی، گروهی و یا مادی خود تصمیم می گیرند از بازار خودرو عقب نشینی کرده و صرف نظر از واردات خودرو و یا رشد تولیدات داخل به سمت توازن عرضه و تقاضا در بازار خودرو پیش برویم.  



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: