جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 مرداد 1402     
خدمات رسانی بیش از ۳۷ هزار نیرو در ایام اربعین

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز،رئیس پلیس راهور کشور در بازدید از محور ایلام به مهران و پایانه مرزی مهران گفت: بیش از ۳۷ هزار نیرو از جمله هلال احمر، اورژانس، پلیس، سازمان راهداری و نیرو‌های امدادی، در ایام اربعین خدمات رسانی خواهند کرد.

سردار هادیانفر با اشاره به آمادگی پلیس راهور برای خدمات رسانی در بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر از از مرز‌های اربعینی افزود: پلیس راهور از شرقی‌ترین نقطه کشور تا غربی‌ترین نقطه منتهی به مرز‌های عراق به زائران خدمات رسانی خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه آن چیزی که برای پلیس راهور مهم است ایمنی طول مسیر و تردد آسان و راحت برای زائران است گفت: در بازدیدی که امروز از مسیر ایلام به مهران داشتم خوشبختانه پیشرفت‌های ترافیکی قابل توجهی انجام شده، اما هنوز کامل ایمن سازی انجام نشده است و هنوز بایستی قسمت‌هایی به بهره‌برداری برسد که انتظار می‌رود مسئولان تا قبل از ۲۷ مرداد ماه طرح‌های عمرانی و ترافیکی را در مسیر ایلام به مهران تکمیل کند.
 
رئیس پلیس راهور کشور افزود: هفت دستگاه اصلی که متولی ارائه خدمات به زائران هستند در تلاشند تا بهترین خدمات را به زائران اربعین ارائه کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: