جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 مرداد 1394     
جو آرام و ترافیک روان در جاده‌های کشور

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی هم‌اکنون در تمام محورهای اصلی و دیگر جاده‌های کشور تردد بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و گزارشی از وقوع ترافیک به دست ما نرسیده است.

وی افزود: تنها در آزادراه تهران – کرج در هر دو مسیر شاهد ترافیک نیمه‌سنگین صبحگاهی هستیم که پیش‌بینی می‌شود تا ظهر امروز رفع شود.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درخصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: وضعیت جوی در جاده‌های کشور آرام و بدون مشکل خاصی گزارش شده اما با توجه به گرمای هوا و افزایش دما در برخی از مناطق کشور، لازم است رانندگان توجه داشته باشند که در فواصل زمانی معین استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند. همچنین ممکن است رانندگی طولانی مدت موجب گرمازدگی آنها شود. از سوی دیگر طولانی بودن روز نیز عاملی است که احتمال خستگی و خواب‌آلودگی راننده را افزایش می‌دهد.

وی افزود: گروهی دیگر از رانندگان نیز ممکن است برای فرار از گرما سفر خود را شبانه انجام دهند که این افراد باید حتما خواب کافی داشته باشند و در طول رانندگی نیز سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس گیرند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: