جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 ارديبهشت 1402     
کاهش محسوس آمار تصادفات فوتی در سال‌های اخیر

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از سال ۱۳۹۶ سال به سال شاهد کاهش تعداد جانباختگان بوده ایم و این موضوع نشان دهنده افزایش شاخصه‌های ایمنی می‌باشد.

سرهنگ محمد رازقی گفت: در کشور ما علیرغم نواقصی که هست، در بخش ایمنی در حوزه راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در سال‌های اخیر شاهدکاهش تصادفات فوتی بوده ایم.
 
سرهنگ رازقی گفت: در حوزه ایمن سازی معابر و رفع نقاط حادثه خیز و همچنین کنترل تخلفات و مخصوصا تخلفات حادثه ساز مثل سرعت، اقدامات بسیاری صورت گرفته و بایدکار‌های بیشتری در این حوزه باید انجام شود.
 
وی افزود: معیار ایمنی وضعیت جانباختگان و وضعیت تصادفات است که میزان و آمار تصادفات نشان دهنده ایمنی حمل و نقل در معابر می‌باشد و وقتی که آمار‌ها را می‌بینیم، شاهد کاهش آمار در سال‌های اخیر هستیم و این موضوع بیانگر آن است که ایمنی ارتقا پیدا کرده و حتما اقداماتی چه در بحث رفع نقاط حادثه خیز و چه اصلاحات هندسی و برخورد با تخلفات و کنترل آن در این حوزه صورت گرفته است.
 
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در سال‌های گذشته از عدد ۶۶۶ در سال ۱۳۹۶ به ۵۴۱ در سال ۱۴۰۱ رسیده ایم و اگر همین روند ادامه پیدا کند و با این وضعیت و با اقدامات صورت گرفته در سال‌های آتی ما شاهد کاهش بیشتر تصادفات خواهیم بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: