جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 فروردين 1402     
استاندار تهران:
رفع گره ترافیکی جنوب شرق تهران با اجرای کامل کمربندی قلعه نو از اولویت‌های

 به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز،استاندار تهران گفت: رفع گره ترافیکی جنوب شرق تهران با اجرای کامل کمربندی قلعه نو از اولویت‌های کاری استان تهران در حوزه حمل و نقل و ترافیک است.

استاندار تهران:
 
علیرضا فخاری عصر سه شنبه ۲۹ فروردین ماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی کمربندی دوم تهران در بخش قلعه نو در مسیر تهران _ ورامین افزود: مسائل مربوط به طرح مترو و مسیر دسترسی به کمربندی نیز از اولویت های کاری در این منطقه است تا مشکل ترافیکی و تردد روان برای آنان حل شود.
 
وی یادآور شد: امروز برای آسایش و آرامش و رفع نگرانی مردم قدم برداشتند و این اقدام ماندگار خواهد بود و زمینه رشد منطقه را فراهم خواهد ساخت.
 
فخاری اظهار کرد: نزدیک به ۵۰ هزار نفر در این محور تردد می کنند و فرصت بی نظیری است تا در جهت رضایت مندی مردم و خدا گام برداریم.
 
استاندار تهران خاطرنشان کرد: اجرای این طرح، اقدامی ۲ سر برد برای مردمی است که از این مسیر تردد می‌کنند و این ترافیک که در ساعت های مختلف ایجاد می‌شد آن رهایی پیدا می کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: اجرا و بهره برداری از این طرح برای مردم در قلعه نو، فرصت جدیدی را برای توسعه این شهر جدید فراهم می‌کند تا بتوانیم در یک فضای توام با آرامش زیست خوب را در کنار هم فراهم کنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: