جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 دی 1401     
ترافیک روان در جاده‌های کشور

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور نشان می‌دهد که در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی کشور روان است و تنها در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و مسیر مخالف آن یعنی آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس ترافیک پرحجم و در موارد نیمه سنگین است.
 
وی درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محورهای ریگان – ایرانشهر، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی‌سخت – پادنا، محور جدید هشتگرد – طالقان،  گنجنامه - تویسرکان و شمشک به دیزین نیز تا اطلاع بعدی مسدود است و در این مدت تردد از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت: در حال حاضر گزارشی از بروز مداخلات جوی در جاده‌های کشور نداشتیم و جوی آرام در تمام جاده‌ها گزارش شده است.
 
شیرانی درباره میزان تردد در جاده‌های کشور نیز گفـت: براساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های ترددشمار در شبانه ‌روز گذشته تردد در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل یک درصد کاهش داشته است. ساعات اوج تردد نیز بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین ساعت تردد نیز بین ساعات سه تا چهار بامداد بوده است. بیشترین تردد نیز در شبانه‌روز گذشته به ترتیب از محورهای آزادراه کرج - قزوین، آزادراه کرج - تهران، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه تهران - کرج و آزادراه ساوه - تهران انجام شده است.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: