جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 دی 1401     
مجلس از ورود ساینا اس به ناوگان تاکسیرانی استقبال می‌کند

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از خودروی ساینا اس محصول شرکت سایپا به دلیل برخورداری از استانداردهای لازم در راستای کاهش مصرف سوخت برای مصرف ناوگان تاکسیرانی مورد استقبال مجلس است.

غلامرضا شریعتی اندراتی محصول ساینا اس سایپا را با توجه به میزان مصرف سوخت پایین این خودرو که در کاهش آلایندگی هوا موثر است یک گام رو به جلو دانست و اظهار داشت: استفاده از خودروی ساینا اس سایپا به دلیل برخورداری از استانداردهای لازم در راستای کاهش مصرف سوخت به ویژه برای مصرف ناوگان درون شهری مورد استقبال مجلس است.

وی ضمن ابراز قدردانی از توجه گروه خودروسازی سایپا نسبت به رفاه سرنشینان خودرو و کمک به کاهش آلودگی هوا افزود: هر اقدامی که منجر به رفاه و آسایش شهروندان شود، یقینا مورد حمایت مجلس بوده و از آن استقبال می‌شود.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فرسودگی بسیاری از خودروها از جمله ناوگان تاکسیرانی درون شهری و عدم استطاعت مالی رانندگان برای نوسازی، لازم است گروه خودروسازی سایپا با اختصاص امتیازات و انگیزش‌های لازم و صرف زمان و همتی بالاتر برای خودروهای درون شهری، امکان خرید خودروی ساینا اس و نوسازی را برای رانندگان تسهیل نماید که در این صورت قطع به یقین مورد استقبال متقاضیان نیز واقع خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: